اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

هلال احمر استان تهران به ۷۲ مصدوم راهپیمایی روز قدس امدادرسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از امدادرسانی عوامل عملیاتی این جمعیت، به ۷۲ نفر از هموطنان مصدوم در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران به خبرنگاران گفت: با عنایت به مشارکت در پوشش امدادی مراسم روز جهانی قدس در استان تهران، ۵۳۰ نفر از عوامل عملیاتی کادر و داوطلب هلال احمر این استان وظیفه پوشش امدادی این مراسم را برعهده داشتند.
وی افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان تهران با بهره گیری از ۵۲ آمبولانس، ۱۴ خودروی نجات، ۵۸ خودروی عملیاتی، در این مأموریت حضور داشتند.
فتحی خاطرنشان کرد: عوامل هلال احمر استان تهران در این مراسم که در کلیه شهرستان‌های استان. بالاخص در پایتخت برگزار شد، ضمن پوشش امدادی کلیه مراسم ها، به ۷۲ مصدوم امدادرسانی و یک نفر را به مرکز درمانی منتقل‌ کردند.

راهپیمایی روز قدس روز جمعه ۲۵ فروردین ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شد.

مردادماه سال ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) در تقویم رسمی کشور آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است، روزی که به گفته ایشان نه تنها روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی و مقدمه‌ای برای بسیج عمومی اسلامی و تشکیل حزب مستضعفین در دنیا معرفی شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.