بیداری اسلامیاخباربین الملل

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی: ما تحت حملات شدید قرار داریم

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به نفوذ رزمندگان مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی، اعلام کرد اراضی اشغالی تحت حملات شدید قرار دارد.

به گزارش گروه بین الملل شجرنیوز، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، صبح امروز (شنبه)، بعد از حملات ترکیبی نیروهای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بیانیه صادر کرد.

براساس گزارش شبکه «الجزیره»، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «اسرائیل تحت حمله قرار دارد و حماس در عملیاتی تروریستی به آن نفوذ کرده است. ما هر چه بتوانیم برای محافظت از خودمان انجام می‌دهیم».

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، در عملیاتی غافلگیرانه اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند.

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

به دنبال این عملیات همچنین دیگر گروه‌های مقاومت حمایت کامل خود را از حماس اعلام کردند و خبر دادند شانه‌به‌شانه رزمندگان حماس خواهند جنگید.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد شمار افرادی که در شهرک‌های اطراف غزه به هلاکت رسیده‌اند، بسیار زیاد است.

بیمارستان «سوروکا» در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد حدود ۸۰ مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت برخی از آن‌ها بسیار خطرناک است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.