صباشهراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

پاتوق‌های مواد فروشان در شهرک ویره شهریار تخریب شد | ۴ توزیع کننده مواد افیونی بازداشت شدند

شهریار- فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از تخریب پاتوق سوداگران مرگ با هماهنگی مقام قضائی در شهرک ویره و دستگیری ۴ توزیع کننده مواد افیونی خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار کرد: در پی گزارش‌ها و درخواست‌های مردمی مبنی بر دایر شدن پاتوق توزیع و استعمال مواد مخدر در شهرک ویره، پیگیری جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد ۲۴ باب منزل مسکونی پاتوق معتادان پرخطر و خرده فروشان مواد افیونی شده و موجبات مزاحمت برای اهالی محل را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ادامه داد: ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی قضائی و همکاری ماموران انتظامی کلانتری‌های تابعه و یگان امداد در عملیاتی غافلگیرانه این پاتوق‌ها را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه ۴ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و یک خودرو توقیف و بیش از یک کیلوگرم انواع مواد افیونی، آلات و ادوات استعمال از آنان کشف شد، افزود: به منظور حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی به دستور مقام قضائی تعدادی از این پاتوق‌ها تخریب شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.