اخبار نصیرشهراخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

پایان گروگان گیری ۳۰ هزار دلاری در رباط کریم

رباط کریم- فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری عاملان گروگان گیری یک تبعه خارجی که ۳۰ هزار دلار برای آزادی گروگان درخواست کرده بودند، خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، سرهنگ “علی زنگنه” با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۲ نصیرشهر در اجرای طرح های انتظامی حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو یکی از سرنشینان آن با مشاهده پلیس از خودرو پیاده و با سرعت از محل متواری می شود که این امر باعث حساسیت ماموران شده و اقدام به بازرسی خودرو کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از صندوق عقب این خودرو مشاهده کردند که یک تبعه خارجی با دست و پا و دهان بسته از ماموران درخواست کمک می کند.

وی همچنین گفت: طبق اظهارات این تبعه خارجی، وی قصد مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی را داشته که با اشخاصی در شهرستان بهارستان آشنا می شود و این افراد با گروگان گرفتن

وی در شهرستان همجوار، از خانواده اش درخواست ۳۰هزار دلار در ازای آزادی وی می کنند.

سرهنگ زنگنه در پایان با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و همچنین تلاش برای دستگیری شخص متواری و کشف زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.