گوناگوناخبارورزش

پیام تسلیت رئیس انجمن مینی گلف ایران به مناسبت جنایت هولناک رژیم صهیونیستی طی حمله به بیمارستانی در غزه

امیرحمزه توسلی رئیس انجمن مینی‌گلف ایران به مناسبت جنایت هولناک رژیم صهیونیستی طی حمله به بیمارستانی در غزه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی انجمن مینی گلف ایران، امیرحمزه توسلی رئیس این انجمن به مناسبت جنایت هولناک رژیم صهیونیستی طی حمله به بیمارستانی در غزه پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت وی به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

اینجانب به نمایندگی از جامعه مینی‌گلف کشور، حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب، ستمگر و موقت صهیونیستی به بیمارستانی در غزه را محکوم نموده و تاسف خود از آوارگی و شهادت بیش از هزار زن و مرد بی گناه، کودکان معصوم و بی پناه که قلب تمام آزادگان جهان را به درد آورد، ابراز نموده و از صمیم دل به مردم ایران و مسلمین و آزادگان جهان تسلیت عرض می نمایم.

رژیم جعلی صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد انسانی ندارد.

به قطع این حملات کور و داغی که از آن بر جای می‌ماند مبارزان و آزادیخواهان جهان را در برابر این رژیم نامشروع، متحدتر و مقتدرتر می‌کند.

در خاتمه به مردم غزه، به مردان و زنان مظلوم و مقاوم، به کودکان معصوم و غنچه‌ها ی پرپر شده درود میفرستم و صبر و فرج و پیروزی آنان را از خداوند مسئلت می‌نمایم.

“نصر من الله و فتح قریب”

امیرحمزه توسلی رئیس انجمن مینی گلف ایران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.