اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

کارنامه موفق مدیریت شهری؛ اعتماد به ریاست بانوان، رمز موفقیت شورای ششم شهرگلستان

بهارستان- رقیه ابراهیمی رئیس شورای شهرگلستان گزارشی از عملکرد تیم مدیریت شهری ارائه نمود.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، رقیه ابراهیمی رئیس شورای شهرگلستان شهرستان بهارستان در مصاحبه ای اختصاصی با این پایگاه خبری گزارشی از اقدامات مجموعه مدیریت شهری را به شهروندان این شهر ارائه نمود.

اولین بانوی رئیس شورا در شهرگلستان عملکرد شورای اسلامی در دوره ششم را قابل قبول عنوان نمود و گفت: تبدیل شدن شهرگلستان به کارگاه عمرانی و در کنار آن اجرای بیش از 200 پروژه فرهنگی و اجتماعی که برخی از آنها در حد پروژه های کشوری اجرایی شد نمودی بر این ادعاست.

ابراهیمی با اشاره به تعدادی از این پروژه ها افزود: سالن ورزشی چند منظوره نام آوران در شهرک قلعه میر، مجموعه ورزشی و استخر المپیک، زمین های ورزشی چمن، سرای محله، سامان سرا، و… از جمله پروژه هایی است که با همت همکاران و زحمات مجموعه شهرداری و همراهی سایر مسئولین و ارگان های مربوطه به منصه ظهور رسیده است و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

رئیس شورای شهرگلستان، شعار اعضای دوره ششم را “شورای همدل، برنامه محور و کارآمد” عنوان نمود و تصریح کرد: با لطف همکاران گرامی در شورای شهر برای اولین بار شاهد ریاست یک خانم در پارلمان شهری هستیم که این را باید به فال نیک گرفت. از همین رو با تعامل و همدلی بوجود آمده در بین اعضا، برنامه محوری و اقدامات کارآمد تلاش نمودیم تا با در نظر گرفتن منافع عمومی و صلاح و صرفه شهروندان عزیز خدمت نماییم و با تعریف پروژه های متعدد توسعه سرانه ها و پیشرفت شهری را رقم بزنیم.

ابراهیمی با اشاره به توزیع عادلانه سرانه های شهری در محله های مختلف افزود: شهرگلستان دارای 9 محله است که عدالت محوری در توزیع سرانه ها در این محلات از برنامه های اصلی این دوره از شورای اسلامی شهر است.

برهمین اساس این وعده را به تمامی شهروندان می‌دهیم که تا پایان این دوره از شورای اسلامی در هر 9 محله شهر، سرای محله افتتاح خواهد داشت تا بواسطه آن خدمات فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در اختیار شهروندان قرار گیرد. همچنین در این راستا پارک بانوان سبزدشت را خواهیم داشت که با امکاناتی مختلف به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های سطح شهر بزودی در اختیار بانوان این شهرک قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهرگلستان ضمن اشاره به ضرورت توجه به دغدغه ها و خواست عموم مردم در مسائل شهری گفت: مجموعه مدیریت شهری اعم از اعضای شورای شهر، شهردار محترم و سایرهمکاران در تلاش هستند تا علاوه بر تعریف و اجرای پروژه های اثربخش و ماندگار با پیگیری ویژه در برخی از مسائل مانند زمین های فاز2 سبزدشت یا موضوع شرکت صادرات تمیز که از خواسته های بسیاری از همشهریان بود گره از مشکلات و مسائل شهروندان فهیم شهرگلستان باز کنند و در این مسیر لازم است تا از زحمات تمامی همکاران در کمیسیون های مختلف از جمله کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورا که بسیار چشمگیر عمل نموده است از کمیسیون شهرسازی و همچنین کمیسیون حقوقی که ثمرات تلاش های این همکاران را در رشد و توسعه شهر به معنای واقع می توان مشاهده نمود.

وی همچنین با اشاره به جدیت مدیریت شهری برای حل معضل ترافیک در این شهر گفت: پروژه کمربندی شمالی در فازهای مختلف در حال انجام است و امسال نیز بخشی از آن تکمیل شد و در فازهای بعدی با تعاملی که با همکاران‌مان در نسیم شهر داشته ایم با نظارت فرماندار محترم شهرستان بهارستان بزودی شاهد تکمیل این پروژه و کاهش بار ترافیکی از جاده ساوه خواهیم بود.

رئیس شورای شهر گلستان: عمران و آبادانی در گرو توجه به مولفه های اجتماعی است

عروسک های گلی خانم و آقاجون در گلستان

رقیه ابراهیمی عمران و آبادانی شهر را در گرو توجه به مولفه های فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: شورای دوره ششم طی یکسال اخیر بصورت ریشه ای در مباحث فرهنگی ورود پیدا نموده است و با اجرای طرح های آموزش شهروندی بویژه در حوزه کودکان و نوجوانان تلاش می کند تا با بهره گیری از ابزارهای مختلف مانند خلق عروسک های «گلی خانم» و «آقاجون» که نمادی از شهرگلستان هستند نسبت به معرفی ظرفیت های این شهر به عنوان قطب تولید و صنعت، اقدام نموده و هویت و پیشینه شهرستان بهارستان را به نحو احسن به جامعه معرفی نماید.

رئیس شورای شهرگلستان در پایان ضمن تقدیر از مردم فهیم شهرگلستان و پشتیبانی آنها از اعضای شورای شهر برای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر و زحمات و تلاش های همکاران خود در شورای شهر و مجموعه شهرداری بویژه شهردار این شهر از حمایت های فرماندارشهرستان بهارستان، امام جمعه گلستان، مسئولین نظامی و انتظامی شهرستان و سایر مسئولین و ارگان ها قدردانی نمود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

خبرنگار: حامدکریمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.