اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

کاهش چشمگیر نقاط حادثه خیز در رباط کریم با افتتاح ۷ پروژه عمرانی

رباط کریم- فرماندار رباط کریم گفت: با افتتاح ۷ پروژه عمرانی در شهرستان شاهد کاهش چشمگیر نقاط حادثه خیز وترافیک خواهیم بود.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، امید احمدی فرماندار این شهرستان در آیین افتتاح چندین پروژه عمرانی در رباط کریم که با حضور میر محمد غراوی معاون عمرانی استانداری تهران برگزار شد، گفت: در راستای دسترسی آسان تر مردم و تسهیل در عبور و مرور و همچنین کاهش ترافیک و کاهش حوادث رانندگی، پروژه عمرانی رمپ اصلاح شده چند محور اصلی متصل و منفصل شهری به همت شهرداری رباط کریم انجام شد.

وی افزود: پروژه های خوبی افتتاح شد که مهم ترین آن جاده شهدای ارتش بود که با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان توسط فرمانداری از محل ارزش افزوده افتتاح تقدیم مردم رباط کریم شد.

وی با اشاره به افتتاح اولیه جاده شهدا بیان داشت:این محور یکی از محورهای پرتردد برای پادگان‌های نظامی مستقر در منطقه وهمچنین روستاهای مجاور وتردد شهروندان به شهرستان شهریار و ملارد بود که با افتتاح ۲/۵ کیلومتر اولیه آن از تصادفات سنگینی که در این جاده رخ می داد جلوگیری شد ودر فازهای بعدی با تعریف میدان و اصلاح رمپ‌های آن به طور کامل افتتاح خواهد شد.

احمدی در ادامه به افتتاح روشنائی محور وهن آباد اشاره و بیان کرد: محور وهن آباد یک جاده ترانزیتی منشعب است که روزانه غریب به ۵۰۰۰ تردد در این محور اتفاق می افتد و یکی از محورهای حادثه خیر شهری به شمار می آید.

فرماندار رباط کریم ادامه داد:روشنایی پروژه جاده وهن آباد در کمتر از ۱۰ ماه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان که از محل ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری تامین و به بهره برداری رسید.

وی همچنین از افتتاح پروژه جاده سپیدار با اعتبار ۱۰ میلیاردی که از معابر اصلی منطقه محسوب می شود در آینده نزدیک خبر داد.

فرماندار رباط کریم خاطر نشان ساخت: اتفاقات خوبی در شهرستان رقم می خورد که خدمات رسانی به مردم را بهتر و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد ساخت.

شهرستان رباط‌کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.