اخبار شهرستان ورامیناخبارخبر مهمدر استان

کشف مواد مخدر در محموله لیمو ترش شرق استان تهران

ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ۱۰۶ کیلوگرم مواد مواد مخدر از نوع تریاک از یک محموله تجاری لیموترش توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این منطقه کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی، از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را داشت، مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: در اطلاعات به دست آمده مشخص شد که این فرد با استفاده از شگرد جاسازی مواد مخدر در بین بار تجاری و حمل با یک دستگاه خودرو کامیونت، قصد دارد که مواد مخدر را از استان عبور دهد.

القاصی مهر افزود: با تحقیقات تخصصی و هماهنگی قضائی ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان در قالب سه تیم عملیاتی به صورت نامحسوس به محورهای ارتباطی ورودی استان اعزام و پس از ساعت‌ها تلاش در موقعیت محور قم – گرمسار خودرو مورد نظر را شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

این مسئول ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۰۶ کیلو و۲۰۰ گرم مواد مخدر که در قسمت بار لیموترش به صورت بطری های آب بندی شده جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه مواد مخدر تاثیر زیادی بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت دارد، از مردم خواست برای کاهش تبعات ناشی از این مواد هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر را سریعأ به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه ای طلا و ارز در قرچک

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری سارق حرفه ای طلاجات و ارز و کشف مقدار ۵۰۰ گرم طلا،یک هزار و ۸۰۰ دلار و یکزار یورو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یدالله طهماسیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت طلا و ارز در یکی از مناطق قرچک، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرچک با انجام تحقیقات و بررسی دوربین های مداربسته موفق به شناسایی هویت سارق و مخفیگاه وی شدند که طی هماهنگی با مقام قضایی با انجام یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سارق دستگیر و مقدار ۵۰۰ گرم طلا مسروقه ،مقدار یک هزار و ۸۰۰ دلار و یک هزار یورو وجه نقد از وی کشف و ضبط و به مقر پلیس آگاهی دلالت داده شد.

طهماسیان خاطرنشان کرد: متهم در ابتدا منکر سرقت طلا و ارز شده بود که با ارائه مدارک و مستندات لب به اعتراف گشود و به جرم خود معترف شد که در این راستا ماموران پلیس اگاهی با انجام تحقیقات تکمیلی پرونده را به همراه متهم به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل که با قرار مناسب ۲۰ میلیارد ریالی روانه زندان شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.