اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

کشف ۶۳ کیلوگرم شیشه در اسلامشهر

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: با دستگیری ۴ نفر قاچاقچی موادمخدر در شهرستان اسلامشهر، بیش از ۶۳ کیلو مواد روانگردان از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران صبح امروز در در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی و دستگیری ۴ نفر قاچاقچی موادمخدر در شهرستان اسلامشهر، بیش از ۶۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مواد صنعتی روانگردان شیشه کشف و ضبط شد.

وی با تشریح جزئیات عملیات کشف این میزان مواد روانگردان بیان کرد: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی دقیق مبنی بر اینکه افرادی اقدام به توزیع مواد روانگردان از نوع شیشه و عرضه آن در شهرستان اسلامشهر می‌کنند، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و تیم مجربی از مامورین وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر با هماهنگی مقام قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در بخش احمدآباد مستوفی شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی موفق وارد مخفیگاه آنان شده و موفق به دستگیری ۴ نفر قاچاقچی شدند.

سردار عزیزی تاکید کرد: ماموران در بازرسی از محل فعالیت این افراد که منزل مسکونی یکی از متهمان بود، موفق به کشف مقدار ۶۳ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه آماده بسته بندی و دو دستگاه ترازوی دیجیتال شدند.

وی ادامه داد : متهمان در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر تهیه و فروش مواد روانگردان اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اثرات مخرب و نابودکننده شیشه خاطرنشان کرد : شیشه و قرص‌های روان‌گردان از جمله موادمخدر صنعتی توهم زایی هستند که فرد مصرف‌کننده را دچار وابستگی شدید روانی و جسمی می‌کند و آثار مخرب  آن حتی پس از ترک تا مدت‌ها در روح و جسم انسان  می‌ماند.

سردار عزیزی ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان با خادمان خود در مجموعه نیروی انتظامی، از همشهریان گرانقدر درخواست کرد در صورت مشاهده  هرگونه اقدامات و رفتارهای مشکوک و اعمال خلاف قانون مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.