اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

کشف ۹۷ هزار کیلوگرم اقلام غیربهداشتی دامی در قرچک

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۹۷ هزار کیلوگرم اقلام غیربهداشتی دامی و پلمب یک واحد کارگاه تولیدی غیربهداشتی آلایشات دامی در قرچک خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از قرچک، سردار کیومرث عزیزی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دغدغه پلیس برای برقراری سلامت و بهداشت اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر تولید و عرضه اقلام غیربهداشتی دامی در یک واحد صنفی گاوداری واقع در روستای داودآباد قرچک موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی داوود آباد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل موردنظر و بررسی صحت‌وسقم موضوع، طی هماهنگی قضائی مکان موردنظر را مورد بازرسی قرار دادند که 97 هزار کیلوگرم اقلام غیربهداشتی شامل پودر استخوان به وزن 50 تن، پودر کربنات به وزن 6 تن، اوره سنگ شده به میزان تقریبی 250 گونی 50 کیلویی، استخوان دام به وزن 3 تن، سبوس برنج به وزن 4 تن، پودر کربنات به وزن 11 تن و سنگ کربنات داخل گونی آرد به میزان تقریبی 70 کیسه 50 کیلویی که جهت استفاده و مصرف به عنوان خوراک دام و تهیه پودر ژلاتین مورد استفاده قرار می‌گرفت کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: طبق نظر کارشناسان اداره صمت و جهاد کشاورزی ارزش اقلام مکشوفه 13 میلیارد ریال برآورد شده است و در این خصوص یک متهم دستگیر و کارگاه نیز پلمب شد.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: عزم پلیس در مبارزه قاطعانه با افرادی که سلامت و بهداشت جامعه را به خطر بیندازند جدی بوده و هیچ‌گونه مماشاتی با هنجارشکنان نخواهد داشت.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.