اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

یادواره شهدای تیپ حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد‌

نخستین یادواره شهدای تیپ حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با محوریت شهید حاج کاظم رستگار در شهرری برگزار و از خانواده شهدا تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش شجرنیوز از ری، نخستین یادواره شهدای تیپ حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با محوریت سردار شهید حاج کاظم رستگار و 12  هزار شهید استان تهران صبح امروز به مناسبت روز شهید در شهرری برگزار شد.

این مراسم در مجموعه ایوان ری با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور، تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، رئیس بنیاد شهید استان تهران، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری و سایر مسئولان شهرستانی و استانی به همراه مادر شهید حاج کاظم رستگار و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام یوسف علی شکری ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مادران و پدران شهدا اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انسان که همواره در تاریخ مطرح بوده و همچنان نیز هست این است که بشر می‌خواهد به چشم بیاید و زیبایی های او را همه ببینند.

وی افزود: همه انسان‌ها دوست دارند که دیده شوند لذا بعضی برای نمایش کارهای خوب خود ریا می‌کنند و در این مسیر انسان زورگو‌، زور خود را و انسان ثروتمند پول خود را نشان می‌دهد و مستکبر و متکبر هم تلاش می‌کند بزرگی خود را به نمایش درآورد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور در ادامه با تأکید بر اینکه شهادت یکی از راه‌های شناساندن شخصیت‌های مؤثر در جامعه است گفت: خداوند فرموده است به چشم نیایید بلکه من شما را به چشم خواهم آورد و همه زیبایی‌ها را آنچنان که لازم است به جهانیان نشان خواهم داد.

‌شکری تصریح کرد: خداوند تواضع، فروتنی و کار خوب را به گونه‌ای به نمایش می‌گذارد که همه به آن نگاه کنند و شیفته آن شوند انسان‌های خوب همیشه ماندگار شده و فنا ناپذیر باشند.

وی ادامه داد: مادر شهید فرزند خود را بی‌منت به جبهه فرستاد و‌ توقعی در جبران آن نداشت لذا خداوند زیبایی باطن او را به گونه‌ای بی‌بدیل به جهانیان نشان داد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور در پایان خاطرنشان کرد: شهدا ناظراند و می‌بینند که چه می‌کنیم لذا فرزندان، مادران، همسران و پدران شهدا بدانند این راه ترس ندارد و خداوند یاور بندگان خوب خود خواهد بود.

گفتنی است در پایان مراسم از مادر شهید سردار رستگار از شهدای تیپ حضرت عبدالعظیم (ع) و سایر خانواده شهدا تجلیل شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع : تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.