اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

۱۲ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری ملارد اضافه شد

ملارد- شهردار ملارد اعلام کرد: در ر استای تقویت خطوط حمل و نقل شهری تعداد ۱۲ دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شد.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، آئین بهره برداری از ۱۲ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل شهری با حضور امام جمعه شهر ملارد ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده سپاه ناحیه و نیروی انتظامی به همراه بهره برداران روز چهارشنبه برگزار شد.

محمد بهمنی شهردار ملارد در این آیین ضمن قدردانی از زحمات دادستان شهرستان در خصوص پیگیری در این خصوص گفت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته ۱۲ دستگاه اتوبوس از ۵۰ دستگاه خریداری شده جهت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری، مراحل واگذاری و قانونی و تحویل را به بهره‌برداران گذراند و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری ملارد پیوست..

وی افزود: ۱۳ دستگاه اتوبوس دیگر نیز پس از پلاک گذاری و طی مراحل قانونی در آینده نزدیک برای خدمت‌رسانی به مردم آغاز به کار خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۲۵ دستگاه اتوبوس خریداری شده دیگر نیز تحویل شهرداری نشده و مراحل پیگیری آن هم اکنون توسط همکارانم در شهرداری از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در حال انجام است.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.