اخبار شهرستان قرچکاخباردر استان

مرکز زیبایی غیرمجاز قرچک به علت مداخله در امور پزشکی پلمب شد

قرچک- سرپرست شبکه بهداشت و درمان قرچک از پلمب مرکز زیبایی غیرمجاز به علت مداخله در امور پزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ مرکز زیبایی شناسایی و تعطیل شده است.

به گزارش شجرنیوز از قرچک، عباس افشار سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از پلمب مراکز غیرمجاز زیبایی در قرچک خبر داد.

افشار در تشریح جزئیات این پلمب گفت: پیرو گزارش واصله مردمی مبنی بر فعالیت‌های افراد غیرمجاز و مداخله افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی، طی بازدید نامحسوس کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک، از آرایشگاهی در شهرک طلاییه قرچک مشخص شد فرد فاقد صلاحیت (آرایشگر) بدون مدرک پزشکی در آرایشگاه اقدام به تزریق ژل لب، بوتاکس و فیلتر بینی می‌کند.

وی بیان کرد: پس از ضبط لوازم مصرفی و تزریقی، محل آرایشگاه پلمب و فرد متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قرچک عنوان کرد: از اول سال تا کنون ۱۷ مورد مراکز غیر مجاز و مداخله گر در امور پزشکی شناسایی، پلمب و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

افشار گفت: شهروندان هرگونه تخلف مرتبط با حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی مراتب را به سامانه شکایت‌های مردمی ۱۹۰ یا واحد نظارت بردرمان شبکه بهداشت و درمان قرچک با شماره تماس ۳۶۱۶۴۸۷۳ گزارش کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.