اخبار نسیم شهراخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

۲ عضو شورای شهر نسیم شهر ۳ کارمند و ۲ دلال دستگیر شدند

بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری ۲ عضو شورای نسیم‌شهر، ۳ کارمند شهرداری و ۲ دلال در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و لزوم صیانت از درآمد عمومی، بیت‌المال و حقوق عامه خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سید امیر احمدی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، با تأیید دستگیری‌ها در نسیم‌شهر اظهار داشت: در پی وصول گزارش‌های عدیده مردمی و نیز گزارش‌های واصله از نهادهای امنیتی و مراجع نظارتی با محوریت شیوع پدیده ساخت‌وساز غیرمجاز در نسیم شهر و به‌طورکلی مراودات مالی نامتعارف 2 نفر از اعضای دوره ششم شورای اسلامی دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری 3 نفر از کارمندان شهرداری نسیم شهر در رابطه با فساد مالی افزود: 2 دلال دیگر در خارج از مجموعه شهرداری که طبق گزارش‌های مردمی با اعضای شورا هم‌سو بودند با رسالت و وظیفه ذاتی دستگاه قضا در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و لزوم صیانت از درآمد عمومی، بیت‌المال و حقوق عامه دستگیر شدند.

دادستان شهرستان بهارستان در ادامه گفت: بر این اساس تحقیقات مقدماتی و قضایی در رابطه با فساد در مجموعه شهرداری به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت و در این راستا دو عضو شورای اسلامی نسیم شهر، سه کارمند و دو شخص در خارج از این مجموعه بازداشت شدند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات قضایی در جهت بررسی ابعاد تکمیلی موضوع و شناسایی مرتبطین احتمالی ادامه خواهد داشت و قطعاً متخلفین با برخورد قاطع دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی مواجه خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.