اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

۶۹ هزار داوطلب در عملیات نوروزی هلال احمر مشارکت دارند

رئیس جمعیت هلال‌ احمر گفت: ۶۹ هزار جوان و داوطلب این جمعیت از روز ۲۴ اسفند، عملیات بزرگ نوروزی را شروع می‌کنند.

به گزارش شجرنیوز به نقل از جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند روز یکشنبه در جریان برگزاری طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۱ کنار حرم مطهر امام (ره) افزود: در این روزهای پایانی سال و در پایان صدمین سالگرد جمعیت هلال احمر با شور و نشاط انقلابی و روحیه جهادی آماده خدمت رسانی بزرگ در نوروز ۱۴۰۲ هستیم.

وی اظهار داشت: ۶۹ هزار جوان و داوطلب هلال احمر، عملیات بزرگ نوروزی را از سه شنبه ۲۴ اسفند شروع می‌کنند و در این عملیات علاوه بر خدمات امداد و نجات، خدمات فرهنگی و اجتماعی نیز در ورودی و خروجی‌های شهرها ارائه می‌شود.

کولیوند با اشاره به اینکه محل‌هایی برای بازی و سرگرمی‌کودکان هم توسط هلال‌احمر ایجاد می‌شود، اضافه کرد: محیط های شاداب و جذاب برای مردم ایجاد می‌شود تا نوروزی پرنشاط را تجربه کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در عملیات نوروزی، محیط های آموزشی نیز برای آموزش همگانی مردم ایجاد می‌شود. علاوه بر این، پشتوانه نیروی انسانی در ایام نوروز بیش از ۲ میلیون نفر خواهد بود و در صورت لزوم از این تعداد نیرو هم استفاده خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: امسال علاوه بر فعالیت پایگاه‌های ثابت امداد و نجات، پایگاه‌های سیار را هم برای خدمات رسانی در نوروز ایجاد کرده‌ایم، حداقل یکهزار و ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در نوروز خدمات رسانی می‌کند و همه آمبولانس ها، خودروهای امداد و نجات، موتورسیکلت ها و حتی دوچرخه سواران در قالب طرح‌های مختلف امدادی و آموزشی مشغول خدمت رسانی خواهند شد.

کولیوند از حضور تیم های سحر در عملیات نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: بالگردهای هلال احمر هم در نوروز برای ارائه خدمات امدادی به مردم فعال هستند.

وی با تاکید بر اینکه در هلال‌احمر تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کمترین حادثه‌ها و کمترین جانباخته‌ را و مردم آسایش خوبی را در ایام نوروز داشته باشند، افزود: جمعیت هلال احمر همیشه آسایش خود را فدای آرامش ملت می‌کند تا مردم بتوانند سفرهای خود را انجام دهند و از تعطیلات استفاده کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه هلال احمر با تمام توان و با حفظ کرامت تمام مراجعه‌کنندگان به این جمعیت خدمت رسانی را با کیفیت و با سرعت ارائه خواهد کرد، یادآور شد: بدون شک وقتی آغاز کار ما در یک محیط مقدس مثل حرم مطهر آغاز می‌شود، برکاتی را برای ما به دنبال خواهد داشت.

کولیوند با اشاره به اینکه برای عملیات نوروز علاوه بر خدمات امدادی، در پیشگیری هم پیشقدم هستیم، گفت: ماه رمضان را در پیش داریم و باید از این فرصت برای کمک به مستمندان و نیازمندان استفاده کنیم.

وی اعلام کرد: عید فطر، روز قدس، هلال رحمت، طرح نیابت را فقط در فروردین ماه داریم و شاهد فشردگی خدمات هستیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.