اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

۶ طرح عمرانی در رباط کریم به بهره برداری رسید

رباط کریم- ۶ طرح شاخص عمرانی با ۷۸۰ میلیاردریال اعتبار به همت شهرداری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری ها، مدیر کل امور شهری وشورا های استانداری و برخی مسئولان روز شنبه در رباط کریم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، فرماندار رباط کریم در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شماری از طرح های عمرانی و ورزشی شهرستان گفت: مردم در نظام مقدس جایگاه بالایی دارند و ما در شهرستان رباط‌کریم خدمت به شهروندان را بر اساس نیاز وخواسته‌ آنان پیگری می کنیم.

امید احمدی اظهار داشت: دولت سیزدهم به دنبال رفع محرومیت در شهر ها است وهیچ موقع دنبال آغاز پروژه‌های نمایشی نبوده وهدف مسئولان شهرستان هم با اتحاد و همدلی در راستای اجرای عدالت و تقسیم ظرفیت ها و امکانات بر اساس محله محور است تا همه مردم طعم خدمت را بچشند.

طرح عمرانی در رباط کریم

 

وی افزود: افتتاح طرح عمرانی شهرستان مربوط به روزهای خاص نیست وامروز در رباط‌کریم ما شاهد افتتاح چندین پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۷۸۰میلیارد ریال هستیم و در نخستین گام این افتتاحیه ها، اقدامات موثر شهرداری رباط کریم در راستای عمران، آبادانی، آراستگی شهر و نشاط شهروندی قابل تقدیر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همزمان با افتتاح ها در شهرستان، مجموعه زمین‌های والیبال، اسکیت و سوله های چند منظوره احداث خواهد شد تا تنوع امکانات و ورزش‌های مختلف برای ورزشکاران و علاقه‌مندان در شهر رباط‌کریم گسترش یابد.

احمدی ادامه داد: رویکرد شهردار برای شهر محله محور و شهروند محور است و اقدامات شهرداری در شهر رباط کریم بر اساس خواسته ها و مطالبات مردم پیش می رود.

فرماندار رباط‌کریم یادآور شد: مدیریت کنونی شهرداری رباط‌کریم همواره در خدمت رسانی و توسعه شهر موفق عمل می کند و تدبیر و سیاستگذاری خوب شهردار رباط‌کریم باعث امید آفرینی ورضایت در شهروندان شده و در سال جاری هم شاهد افتتاح چندین طرح عمرانی در حوزه فرهنگی و ورزشی هستیم.

 

شهردار رباط کریم نیز در آیین افتتاح و کلنگ زنی این طرح های عمرانی و ورزشی اظهار داشت: رویکرد مدیریت شهری رباط‌کریم، ارتقا سرانه‌های ورزشی و تقویت زیرساخت‌های عمرانی در شهرستان است.

طرح عمرانی در رباط کریم

حمیدرضا الهیاری افزود: طرح های مشارکتی شهرداری‌ها با بخش خصوصی یکی از مهم‌ترین پیشرانه‌های توسعه و ارتقا امکانات و زیرساخت‌ها در شهر قلمداد می‌شود که شهرداری رباط‌کریم نیز با رویکرد مثبت به این مسئله توجه ویژه دارد.

شهردار رباط‌کریم خاطرنشان کرد: طرح های شاخص ورزشی شامل مجموعه ورزشی چندمنظوره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، زمین چمن مصنوعی بوستان گل نرگس، زمین چمن مصنوعی بوستان معلم و زمین چمن مصنوعی شهدای محله داودیه افتتاح و همچنین پروژه جایگاه سوخت ۲ منظوره میدان آزادگان با مشارکت بخش خصوصی کلنگ زنی خواهد شد.

این مسئول مجموع اعتبار این طرح را  ۷۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

الهیاری با اشاره به احداث جایگاه سوخت ۲ منظوره میدان آزادگان رباط کریم اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث پروژه‌ جایگاه سوخت ۲ منظوره میدان آزادگان با مشارکت شهرداری رباط‌کریم و بخش خصوصی امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: طرح زمین چمن مصنوعی بوستان معلم نیز در میان چهار پروژه زمین چمن مصنوعی قرار داشت که ابتدای دیماه کلنگ آن بر زمین خورد که عملیات اجرایی آن به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری رباط‌کریم در عرض ۲ و نیم ماه به اتمام رسید.

این مسئول یادآور شد: اجرا و تکمیل طرح های عمرانی در کوتاهترین زمان ممکن و مطابق برنامه زمانبندی یکی از اولویت های اصلی شهرداری رباط‌کریم است که قطعا تلاش بر تحقق وعده‌ها یکی از مهم‌ترین توفیقات در نگاه شهروندان خواهد بود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.