شهر چهاردانگهاخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر

اسلامشهر- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر از آزادسازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر با اجرای ۱۲ دستور قضایی خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، مسعود ایلکا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آزادسازی اراضی کشاورزی گفت: 12 مورد دستور قضایی تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها صادره از دادسرای ناحیه 37 ویژه رسیدگی به پروندهای انفال و ثروت‌های عمومی و حوزه قضایی بخش چهاردانگه اجرایی شد.

وی افزود: این آزادسازی شامل سوله و دیوارکشی با حضور  پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه، شهرداری چهاردانگه و همراهی فرماندهی پلیس پیشگیری و یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر به اجرا درآمد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: با قلع و قمع این ساخت و ساز  20هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی بخش چهاردانگه  شهرستان اسلامشهر به چرخه تولید بازگشت.

ایلیکا با اشاره به فعالیت سامانه 131 برای دریافت گزارش‌های مردمی در راستای حفاظت از اراضی زراعی و باغی خاطرنشان کرد: گزارش‌های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه 131 اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.