اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

بازداشت زورگیران خشن زنان مسافر در شهریار

شهریار- اعضای یک باند که در پوشش مسافرکشی، ‌طلا و جواهرات زنان را به سرقت می‌بردند در شهریار دستگیر شدند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، نخستین برگ این پرونده چند‌ماه قبل با شکایت زنی جوان در اداره پلیس تهران، ورق خورد. وی توضیح داد:شب حادثه از محل کارم در غرب تهران خارج شدم تا به خانه‌ام بروم. خودروی پرایدی مقابل پایم ترمز کرد که به جز راننده، دو مرد در صندلی عقب نشسته بودند. من تصور کردم که راننده مسافرکش است و سوار شدم اما در بین راه یکی از آنها با تهدید چاقو، ‌تمام طلا و جواهراتم را به سرقت برد.

این پایان ماجرا نبود چرا که وقتی من مقاومت کردم با چاقو ضربه‌ای به دستم زدند و من به‌شدت مجروح شدم. دزدان خشن، پس از سرقت مرا با همان وضعیت به بیرون ازخودرو پرت کردند. درحالی‌که خونریزی شدید داشتم به سختی توانستم از رانندگان خودروهای عبوری درخواست کمک کنم که یکی از راننده‌ها توقف کرد و مرا به بیمارستان رساند.

با این شکایت، پرونده‌ای پیش روی قاضی عظیم سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و همچنان که تحقیقات برای شناسایی دزدان خشن ادامه داشت چندین شکایت مشابه دیگر نیز پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت. بررسی‌ها حکایت از این داشت که سارقان به‌صورت سریالی، ‌زنان را به‌عنوان مسافر سوار ماشین‌شان کرده و با تهدید چاقو، طلا و جواهرات و پول‌هایشان را به سرقت می‌بردند. چنانچه زنان مقاومت می‌کردند، سارقان خشن با چاقو و قمه طعمه هایشان را زخمی می‌کردند و بعد زنان مجروح شده را با همان وضعیت در خیابان رها می‌کردند.

دستگیری

تحقیقات برای بازداشت سارقان خشن ادامه داشت تا اینکه دو روز قبل خبر رسید که دزدان تحت تعقیب در شهریار دستگیر شده‌اند. ماجرا از این قرار بود که آنها در حاشیه تهران هم به این شکل، از زنان مسافر سرقت می‌کردند. آنها اما در آخرین سرقت خود، به دام پلیس شهریار گرفتار شدند. 3سارق دستگیر شده در بازجویی‌ها اعتراف کردند که در پوشش مسافرکشی، زنان را سوار ماشین خود می‌کردند تا طلا و جواهرات‌شان را سرقت کنند.

متهمان با قرار قانونی بازداشت شده‌اند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: حادثه24

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.