اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

جمع آوری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهریار

شهریار- جانشین فرماندهی انتظامی شهریار گفت: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها در هفت روز گذشته در نیمه دوم تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۱۹۸ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان شهریار جمع آوری و جهت ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ “کیانوش نورمحمدی” جانشین فرماندهی انتظامی شهریار روز سه شنبه اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

جمع آوری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهریار

سرهنگ نورمحمدی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس شهریار با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری می باشد.

مراکز پذیرایی غرب استان تهران اجازه فعالیت در طول روز را ندارند

جمع آوری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهریار

پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران طی اطلاعیه ای گفت: برابر تدابیر متخذه با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی و پایان یافتن مسافرت ها، تمامی مراکز پذیرایی با همکاری اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی مرتبط در روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان اجازه فعالیت در طول روز را نداشته و می بایست از ارائه خدمات به شهروندان تا اذان مغرب به حرمت ماه میهمانی خدا و حفظ حرمت روزه داران خودداری نمایند.

این اطلاعیه افزود: در صورت مشاهده مراکز صنفی پذیرایی توسط واحد های گشتی پلیس نظارت بر اماکن عمومی در سطح شهرستان های غرب استان تهران فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

جمع آوری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهریار

گم شدن پسر بچه در روز طبیعت و تحویل آن به خانواده توسط عوامل پلیس راهور شهریار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.