شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

مردم اسلامشهر چشم انتظار وداع با پیکر شهید مدافع حرم حسین امان اللهی

اسلامشهر- فرمانده سپاه اسلامشهر گفت : مردم اسلامشهر چشم انتظار وداع با پیکر شهید مدافع حرم حسین امان اللهی هستند و وظیفه ماست که همگی برای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید بزرگوار آماده شویم و فضای شهر را برای این میزبانی آماده کنیم.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، جلسه هماهنگی بزرگداشت و تشییع شهید سردار حسین امان اللهی روز سه شنبه در سپاه اسلامشهر برگزار شد.

در حمله رژیم غاصب جمعی از بهترین سرداران سپاه پر افتخار اسلام ازجمله سردار شهید حسین امان اللهی که از فرزندان عزیز شهرستان اسلامشهر بوده‌ به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسیدند و این خلعت فاخر را همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام بر تن کردند.

به گزارش ایرنا ،شهید حسین امان اللهی اهل شهرستان اسلامشهر در استان تهران بعنوان مستشار در کشور سوریه خدمت می کرد که در پی اقدام‌جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در روز شهادت حضرت علی به همراه تعدادی از فرماندهان و همرزمان خود به شهادت رسید.

مردم اسلامشهر چشم انتظار وداع با پیکر شهید مدافع حرم حسین امان اللهی

این شهید بزرگوار سالها بعنوان پاسدار به کشور اسلامی خدمت کرده و یکی از پاسداران محبوب نزد همکاران معروف بود .

در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه،ساعاتی قبل (عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳) هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

سرهنگ پاسدار هادی ایلکا فرمانده ناحیه حضرت سیدالشهداء(ع)اسلامشهر در جلسه هماهنگی ستادبزرگداشت و تشییع شهید سردار حسین امان اللهی گفت: مسیر نورانی شهداء با عنایت پروردگار باری تعالی و حضرت سیدالشهداء(ع)پر رهرو بوده و همین طور خواهد ماند.

وی افزود: شهید سردار امان اللهی به روایت بسیجیان و پاسداران اسلامشهری که همسنگر و دوستان نزدیک ایشان هستند، شهیدانه زندگی کرد و شایستگی شهادت و این فیض عظیم را به دست آورد.

سرهنگ ایلکا تاکید کرد: قطعا مردم اسلامشهر چشم انتظار وداع با پیکر شهید امان اللهی هستند و وظیفه ماست که همگی برای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید بزرگوار آماده شویم و فضای شهر را برای این میزبانی آماده کنیم.

در ادامه این جلسه که با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلامشهر و معاون فرماندار ،نماینده امام جمعه، رییس اداره بنیاد شهید و مسئولان فراجا و راهور ، مدیران و مسئولان سازمان فرهنگی و سازمان زیباسازی و مدیر منطقه یک شهرداری و فرماندهان و معاونان ومسئول کانونهای بسیج اسلامشهر و مسئولان هیئت سجادیه مسجد امام سجاد(ع) خیابان کاشانی برگزار شد، جزییات نحوه برنامه ریزی مرتبط با برگزاری هر چه بهتر این مراسم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مردم اسلامشهر چشم انتظار وداع با پیکر شهید مدافع حرم حسین امان اللهی

متعاقبا جزییات و اطلاع رسانی مراسم باشکوه استقبال و تشییع و بزرگداشت شهید سردار حسین امان اللهی به زودی به اطلاع همشهریان عزیز و مردم شهید پرور خواهد رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.