اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

دردسر کمبود وسایل حمل و نقل عمومی برای اهالی پرند

پرند یکی از شهر‌های اطراف تهران است که طی سال‌های اخیر رشد جمعیت بسیاری داشته است. بسیاری از مردم شهر پرند برای کار، تحصیل و سایر امور روزانه تردد بالایی به پایتخت دارند. به همین دلیل یکی از نیاز‌های اساسی این مردم راه اندازی وسایل حمل و نقل عمومی است.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، پرند یکی از شهر‌های اطراف تهران است که طی سال‌های اخیر رشد جمعیت بسیاری داشته است. بسیاری از مردم شهر پرند برای کار، تحصیل و سایر امور روزانه تردد بالایی به پایتخت دارند. به همین دلیل یکی از نیاز‌های اساسی این مردم راه اندازی وسایل حمل و نقل عمومی است.

مدتهاست ایستگاه متروی شهر پرند در حال ساخت است، اما همچنان تکمیل نشده است و شهروندان از قطار‌های حومه‌ای استفاده می‌کنند.

شلوغی در قطار‌ها و تعداد کم قطار‌ها آن‌ها را به دردسر انداخته است.

 

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار: سلام، با توجه به گران شدن نرخ کرایه‌ها و نبود مترو و وسیله حمل و نقل عمومی ارزان در شهر‌های حاشیه‌ای تهران مانند شهر پرند و موجود بودن قطار‌های حومه‌ای راه آهن هر روز شاهد شلوغی‌ها هستیم به طوری که حتی جایی برای ایستادن در قطار پیدا نمی‌کنیم. از طرف دیگر به دلیل طولانی بودن مسافت با وجود مسافران دیگر در ایستگاه‌های بین راهی مشکلات دوچندان می‌شود؛ و قطار هر یک ساعت یک بار حرکت می‌کند چرا با وجود این همه مسافر و شلوغی‌ها قطار فوق العاده با فاصله زمانی نیم ساعت گنجانده نمی‌شود. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.