اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

۳ مسافرکش سارق به عنف و ۲ مالخر در شهریار دستگیر شدند

شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری سه سارق به عنف تحت عنوان مسافرکش و دو مالخر با بیش از ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ فضل اله سواری پور اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافرکش در شهرستان شهریار، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته، در نهایت سه سارق حرفه ای را شناسایی و متهمان با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه به صورت جداگانه و ضربتی در شهریار و پرند دستگیر و در بازرسی از محل اختفا متهمان، سه دستگاه موبایل، سه عدد ساعت مچی زنانه و دو جفت پلاک سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به بیش از ۱۵ فقره سرقت به عنف طلاجات و… در شهریار و پرند و تهران بزرگ اقرار کردند.

سواری پور با اشاره به دستگیری ۲ مال خر در این خصوص و تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: حتماً از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از همراه داشتن لوازم گران قیمت مانند طلا و جواهرات خودداری کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.