اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

رئیس شورای شهر: اسلامشهر جزو ۱۰ شهر برتر کشور در بخش عمرانی است

رئیس شورای اسلامی اسلامشهر گفت: اسلامشهر در دوره کنونی مدیریت شهری و با توجه به اقدامات انجام شده، جزو ۱۰ شهر برتر کشور در حوزه فعالیت‌های عمرانی است.

رئیس شورای شهر: اسلامشهر جزو ۱۰ شهر برتر کشور در بخش عمرانی است

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، محمدمهدی سلیمی روز سه شنبه در حاشیه نخستین جشنواره فرهنگی بچه های ایران که در مجموعه پردیس سینمایی فجر اسلامشهر در حال برگزاری است، اظهار داشت: به منظور افزایش سرانه های فرهنگی و هنری در اسلامشهر، بودجه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و آموزشی شهرداری در سال جاری ۱۰ برابر افزایش یافته است.

وی افزود: از مهمترین و محوری ترین برنامه های شورای ششم ارتقاء و کیفیت بخشی به برنامه‌ها در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی است که بخشی از این برنامه ها مانند اجرای فعالیتهای عمرانی مترو و کمربندی شمالی برای مردم قابل مشاهده است که با توجه به فعالیت‌های انجام شده اسلامشهر جزو ۱۰ شهر برتر کشور در حوزه فعالیت عمرانی شناخته می شود.

سلیمی با اشاره به برخی از اولویت های کاری شورای ششم بیان کرد: علاوه بر انجام فعالیتهای عمرانی در حوزه های فرهنگی با توجه به افزایش بودجه و اعتبارات مورد نیاز انجام فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در رشته های مختلف نیز افزایش قابل چشمگیری داشته است.

رئیس شورای اسلامی اسلامشهر با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های اعضای شوراحوزه فرهنگی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زیربنای تمام کارها مسائل فرهنگی است و استقلال هر کشوری از استقلال فرهنگی آن سرزمین نشأت می گیرد برای انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری در شهر اسلامشهر ارزش و اهمیت بسیار زیادی قائل هستیم.

نخستین جشنواره بچه‌های ایران شب گذشته /۱۴ آذر/ در مجموعه پردیس سینمایی فجر اسلامشهر آغاز شد و قرار است به مدت ۴۵ روز برگزار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.