اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

فرماندار بهارستان: فرهنگ سازی و ترویج برپایی نماز اولویت مسئولان بهارستان باشد

بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه ابتکار و خلاقیت یکی از شروط اساسی تبلیغ نماز است، گفت: فرهنگ سازی و ترویج برپایی نماز اولویت مسئولان بهارستان باشد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، عبدالله نوحی فرماندار این شهرستان صبح دوشنبه در اولین جلسه شورای اقامه نماز بهارستان، که با حضور حجت الاسلام نورمحمدی رئیس ستاد اقامه نماز استان تهران برگزار شد، با تاکید بر اهمیت فریضه نماز، ابتکار و خلاقیت را یکی از شروط اساسی تبلیغ و فرهنگ سازی نماز به ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان برشمرد.

رئیس شورای اقامه نماز بهارستان با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم بر اهمیت اقامه نماز در جامعه تأکید کرد و گفت: باید زیر ساخت‌های برگزاری نماز در شهرستان فراهم شود تا شهروندان در وقت نماز با فراغ بال نسبت به ادای این فریضه الهی اقدام کنند.

فرماندار بهارستان لزوم آموزش نماز و اهمیت آن به اقشار مختلف جامعه بویژه کودکان، نوجوانان و جوانان را یادآور شد و اظهار داشت: در دورانی قرار داریم که با پیشرفت فناوری اطلاعات، سرگرمی کودکان و نوجوانان به سمت فضای دیجیتال و فضای مجازی سوق داده شده است که اهمیت آموزش نماز و دیگر دستورات و فرایض الهی را مضاعف می‌کند.

نوحی با بیان اینکه مردم شور عاشورایی بهارستان متدین هستند، گفت: با توجه به فضای مساعدی که در بین مردم وجود دارد، فرهنگ سازی و ترویج نماز باید در اولویت دست اندر کاران آن قرار بگیرد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت و لزوم اقامه نماز در ادارات بدون ایجاد خلل در ارائه خدمت به شهروندان، عنوان داشت: ابتکار و خلاقیت در نماز یکی از شروط تبلیغ و فرهنگ سازی آن است که لزوم وسواس و دقت بیشتری را در این امر می‌طلبد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.