اخبار شهرستان دماونداخبارخبر مهمدر استان

مسئول بهزیستی دماوند: مردم محل سکونت تکدی‌گران را به پلیس اطلاع دهند

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دماوند از مردم درخواست کرد که از تکدی‌گران خرید نکنند و در صورت مشاهده و شناسایی محل سکونت آنان، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

مسئول بهزیستی دماوند: مردم محل سکونت تکدی‌گران را به پلیس اطلاع دهند

به گزارش شجرنیوز از دماوند، محسن معادی روز شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: طبق بررسی‌ها و مصاحبه حضوری با تعدادی از متکدیان مستقر در بعضی از میادین و چهارراه‌های منطقه گیلاوند و رودهن مشخص شد که تعداد زیادی از این افراد به صورت ساماندهی شده و با ظاهری فریبنده توسط افراد سودجو خارج از شهرستان، وارد منطقه دماوند می شوند و تکدی گری می کنند.

وی ادامه داد: این اقدام با ظاهر دست فروشی انجام می شود و چهره بدی به شهرستان دماوند داده‌ است.

معادی اظهار داشت: از سوی دیگر گشت مشترک با نمایندگان فرمانداری، اداره بهزیستی، سامانه ۱۳۷ شهرداری دماوند و با همکاری نیروی انتظامی در روزهای پایانی هفته گذشته انچام شد و این افراد از چهارراه و دو راهی گیلاوند متفرق شدند.

مردم گول ظاهر تکدی گران را نخورند

وی با بیان اینکه مردم گول ظاهر تکدی گران را نخورند، از شهروندان خواست از کمک، مساعدت و خرید از این افراد که بعضاَ در چهارراه‌ها با اصرار زیاد شهروندان را مجبور به خرید کالا به قیمت بالاتر از عُرف کرده، خودداری کنند.

مسئول بهزیستی دماوند خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و شناسایی محل سکونت و اختفای این افراد که گاها اتباع غیرمجاز خارجی هستند، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

سرپرست اداره بهزیستی دماوند یادآور شد: در صورتی که بعضی از هموطنان مقیم شهرستان دماوند به ناچار دست به تکدی گری میزنند، اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس شیوه‌نامه‌های موجود آمادگی کامل جهت تحت پوشش قراردادن این افراد و ایجاد شغل آبرومند برای آنان را دارند و در صورت کهولت سن یا از کار افتادگی حمایت های ویژه ای از این افراد خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.