اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

فرماندار ری: افتتاح بزرگترین کشتارگاه خاورمیانه در گرو تعلل بانک در ارایه تسهیلات

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تعلل یک بانک در پرداخت تسهیلات، مانع بهره‌برداری از بزرگترین کشتارگاه صنعتی خاورمیانه با ظرفیت اشتغال ۵۲۰ نفر شده‌است، که پذیرفتنی نیست.

فرماندار ری: افتتاح بزرگترین کشتارگاه خاورمیانه در گرو تعلل بانک در ارایه تسهیلات

به گزارش شجرنیوز از ری، حمید زمانی روز یکشنبه در جریان بازدید از عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی در روستای قمی آباد بخش قلعه نو اعلام کرد: مشکل این واحد صنعتی کشاورزی را از طریق ستاد تسهیل استان پیگیری می کنیم.

وی اظهار داشت: زمانی که یک بانک می تواند مشکل ۶ ساله ای را حل و زمینه اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر را فراهم کند، هیچ بهانه ای برای تعلل پذیرفته نیست.

معاون استاندار تهران،  نداشتن تعامل و همکاری بانک طرف قرارداد با این واحد صنعتی، کشاورزی را موجب معطلی ۶ ساله یک طرح اشتغالزا برشمرد و تاکید کرد: راهکار حل این مشکل، پیگیری آن در بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: اکنون مانع تولید در این زمینه بانک است، سرمایه گذاری که می تواند در کنار اشتغالزایی، سود و ثمرات بسیاری برای منطقه داشته باشد، معطل همکاری و تعامل یک بانک مانده است.

این کشتارگاه که عملیات اجرایی آن سال ۹۶ آغاز شده است، ظرفیت کشتار سه هزار راس دام سبک و ۳۰۰ راس دام سنگین را به صورت روزانه دارد که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم نزدیک ۵۲۰ نفر و غیر مستقیم حدود ۲ هزار نفر فراهم می شود.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.