اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

استاندار تهران: دولت برای ترغیب مردم به ساخت‌وساز مجاز طرح‌های تشویقی دارد

استاندار تهران: دولت برای ترغیب مردم به ساخت‌وساز مجاز طرح‌های تشویقی دارد

استاندار تهران: دولت برای ترغیب مردم به ساخت‌وساز مجاز طرح‌های تشویقی دارد

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، محسن منصوری روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های عمرانی شهرستان بهارستان اظهار داشت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از اولویت های دولت بوده و خوشبختانه در چند سال گذشته میزان ساخت و ساز غیررسمی در استان تهران کاهش یافته است.

این مسئول افزود: با توجه به سرریز جمعیت به استان تهران با نگاه و برنامه ریزی برای آینده نباید بگذاریم که ساخت و سازهای غیرمجاز شکل بگیرد تا متحمل صرف زمان و هزینه های گزاف برای اصلاح آن باشیم.

وی به اهمیت مشارکت مردمی در بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری اشاره و خاطرنشان کرد: برای اصلاح و تغییر بافت های یک شهر باید از سرمایه های اقتصادی و اجتماعی مردم غافل نشویم، اساسا با اعتبارات و منابع محدود دولتی نمی توان کارهای بزرگی انجام داد، مردم هموراه باید پای کار باشند تا شاهد رشد و آبادانی شهر باشیم.

استاندار تهران ادامه داد: مردمداری با لفظ و کلام نیست بلکه درعمل و خدمت اتفاق می افتد، بزرگترین دستاورد دولت سیزدهم بازگرداندن اعتماد و امید به مردم است.

افتتاح ۱۳۰میلیارد تومان طرح عمرانی در شهرستان بهارستان

این مقام مسئول در پایتخت اعلام کرد: به برکت تلاش های جهادی و شبانه روزی مسئولان شهرستان بهارستان، طرح های خوبی با اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

منصوری همچنین در آیین افتتاح چند طرح عمرانی در فرهنگسرای نسیم شهر تاکیدکرد: شهرستان بهارستان نیازمند توجه مدیریتی ویژه است؛ کمی و کاستی هایی از قبل وجود دارد که باید پرتلاش و جهادی درصدد رفع آنها بکوشیم.

وی یادآور شد: بافت شهرستان بهارستان توجه ویژه ای را می طلبد، برای رسیدن به شاخص حداقل متوسط کشور در بحث توسعه شهرستان، باید پیشتازانه عمل کنیم.

استاندار تهران  با اشاره به افتتاح طرح سرای محله نسیم شهر خاطرنشان کرد: سیاست دولت انقلابی تکمیل طرح های است که چندین سال بلاتکلیف مانده و در شهرستان بهارستان اقدامات خوبی انجام شده و الان شاهد بهره‌برداری از ساختمان دهیاری‌ اورین، ساختمان اورژانس اجتماعی شهرستان بهارستان و سرای محله نسیم شهر هستیم.

شهرستان بهارستان با ۷۵۰ هزار نفر جمعیت با سه شهر و ۲ بخش گلستان و بوستان یکی از شهرستانهای استان تهران در جنوب غربی پایتخت قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.