اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

افزایش تعداد پرسنل ثبت احوال بهارستان تا یک ماه آینده

بهارستان- مدیر کل اداره ثبت احوال استان تهران از افزایش تعداد پرسنل ثبت احوال بهارستان تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، حسین زین الصالحین بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه‌ای که با حضور نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و عبدالله نوحی، فرماندار بهارستان در محل فرمانداری برگزار شد گفت: اولین مجموعه خدمت رسانی، مجموعه ثبت احوال است که یکی از افتخارات ما می‌باشد ضمن اینکه مردم بیشترین رضایتمندی را از ثبت احوال دارند.

وی افزود: ممکن است کاستی و کمبودهایی از جمله کمبود نیرو داشته باشیم که آن هم بر می‌گردد به اینکه ۱۴ سال ثبت احوال یک نیرو نگرفته است و با همان نیروهای قبلی کار را ادامه می‌دهد و برخی از این نیروها هم آنقدر کار کرده اند که به مرز فرسودگی رسیده اند و با همه شرایط موجود زیر یک هفته شناسنامه صادر می‌شود و کار مردم را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

مدیر کل اداره ثبت احوال استان تهران افزود: بحث الکترونیکی کردن یکی دیگر از خدمات نوین ما است، اولین برون سپاری خدمات، از سوی ثبت احوال انجام گرفته که ما نظارت عالیه بر این دفاتر پیشخوان داریم و بنا داریم خدمات ثبت احوال را در گوشی‌های تلفن سیار هم به نمایش بگذاریم.

زین الصالحین گفت: جهت ایجاد تغییر و تحول و جبران کمبودها، اعتبارات لازم را به دست آورده ایم و در شهرستان بهارستان نیز تا یک ماه آینده افزایش نیرو خواهیم داشت، تابه حال نیز بیشترین نیرو به این شهرستان اضافه شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.