اخبار شهرستان دماونداخبارخبر مهمدر استان

افزایش ۳۷ درصدی حوادث و مصدومین جاده‌ای در دماوند نسبت به سال قبل

فرماندار دماوند از افزایش ۳۷ درصدی حوادث و مصدومین جاده‌ای در این شهرستان نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، ظهر یکشنبه و همزمان با ایام عید نوروز و شروع سال جدید با همراهی دانش آموز معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، حسین پور بخشدار مرکزی و امیری بخشدار رودهن از مرکز اورژانس دماوند بازدید کرد.

طاهرخانی ضمن تبریک سال نو و عرض خدا قوت با پرسنل درمانی و اورژانس اظهار داشت: با توجه به ایام عید نوروز و افزایش حجم سفرهای نوروزی امکان وقوع حوادث رانندگی نیز ناگزیر می‌باشد فلذا آمادگی مراکز درمانی و اورژانس جهت حضور به موقع جهت نجات جان مصدومین حیاتی می‌باشد.

وی هدف از این بازدید و حضور در مرکز اورژانس را بررسی و اطلاع از وضعیت خدمت رسانی برشمرد و گفت: مراکز اورژانس شهرستان از پایگاه‌های مهم و حیاتی ارائه خدمت به مردم خصوصاً در ایام نوروز و پرتردد جاده‌ها می‌باشد.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به گزارش مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان دماوند عنوان کرد: از اسفندماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ تعداد مأموریت فوریت‌های پزشکی ۲۷۵ مورد، مصدومین شهری ۳۹ مورد، فوریت‌های جاده‌ای ۳۹۵، مصدومین جاده‌ای ۱۷۷ مورد، منجر به اعزام آمبولانس ۵۹۱ مورد بوده است.

وی گفت: از شروع مسافرت‌های نوروزی تاکنون هیچ تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی گزارش نشده و بر اساس آمار مقایسه‌ای حوادث جاده‌ای و مصدومین در شهرستان دماوند ۳۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.