اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

برخورد جدی دادستانی ملارد با سد معبر و اخلال در عبور و مرور

ملارد- دادستانی ملارد اعلام کرد که در راستای صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از اخلال و مزاحمت برای شهروندان با دست فروشان و وانت بارهایی که در محل‌های توقف ممنوع فعالیت کنند برخورد می شود.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب ملارد در اطلاعیه‌ای از اقدام جدی جهت رفع سد معبر در سطح شهرستان خبر داد و اعلام کرد: در راستای صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از اخلال و هرگونه بی نظمی در عبور و مرور و مزاحمت برای شهروندان، دست فروشان و وانت بارهایی که در محل‌های توقف ممنوع فعالیت نمایند ضمن اعمال قانون، خودرو فرد خاطی به پارکینگ منتقل خواهد شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: آسیب‌های ناشی از دست فروشی به صورت غیر قانونی از جمله درگیری، عدم رعایت بهداشت، سلامت، امنیت غذایی، سلب آرامش و تردد شهروندان است، از این رو شهرداری و پلیس راهور مکلف هستند در اسرع وقت نسبت به اطلاع رسانی عمومی و نسبت به ساماندهی این قشر اقدام کنند.

دادستانی ملارد می‌افزاید: بدیهی است اخطار می‌شود، دستفروشان و وانت بارها با رعایت آداب، مقررات، نظامات بهداشتی و قانونی صرفاً در محل‌های مجازی که از سوی شهرداری تعیین خواهد شد، فعالیت کنند.

بر اساس این گزارش، شنبه ویدئویی از یک درگیری در ملارد در فضای مجازی پخش شد، که درگیری میان تعدادی از دستفروشان بود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.