اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

بودجه یکهزار میلیارد تومانی شهرداری گلستان استان تهران مصوب و ابلاغ شد

شهردار گلستان مرکز شهرستان بهارستان اعلام کرد: یکهزار میلیارد تومان بودجه این شهر برای امسال توسط شورای اسلامی مصوب و ابلاغ شده تا باعث تغییر چهره شهرگلستان شود.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سید محمد میرزمانی شهردار گلستان روز چهارشنبه در تشریح مهمترین رویکردهای بودجه سال جدید شهر گلستان به خبرنگاران گفت: بودجه شهرداری با رقم یکهزار میلیارد تومان ابلاغ شده و از اواسط فروردین ماه امسال اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه ما برای سال جدید نیازمند یک کار جدی و تحولی در مدیریت شهری هستیم، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم بخشی از خلاء‌ و کاستی‌هایی که از گذشته برای ما به یادگار مانده برطرف کنیم تا خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

میرزمانی با بیان اینکه ۱۴۰۲ سال متفاوتی در شهر گلستان خواهد بود، اظهار داشت: در سالی که گذشت شهرداری گلستان با انواع مشکلات شهری روبه رو بود که خوشبختانه توانستیم در این وضعیت تعدادی طرح افتتاح و تعداد قابل توجهی نیز آغاز کنیم که حتما امسال افتتاح می شود و مورد استفاده شهروندان گلستانی قرار می گیرد.

شهردار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌های مهم مدیریت شهری در سال جدید اشاره کرد و توضیح داد: استفاده از مشارکت‌ و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جزو مهمترین اولویت های سال جدید است که به ازای هر گونه سرمایه‌گذاری علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، شرایط خوبی نیز برای شهروندان در سطح شهر گلستان رقم خواهد خورد.

وی همچنین تکمیل طرح های نیمه تمام، رفع معضلات و مشکلات شهری و اصلاح ساختار مدیریتی شهر؛ اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهر را از جمله مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری برای سال جدید معرفی کرد و یادآور شد: خوشبختانه همه این موارد در برنامه بودجه شهردرای پیش بینی شده و امیدواریم در بخش های درآمدی، عمرانی و هزینه های جاری بودجه بتوانیم به وضعیت مطلوبی برسیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.