اخبار شهرستان دماونداخبارخبر مهمدر استان

تعهد ۲۵ میلیارد تومانی بانوی خیّر برای احداث مدرسه ۱۵ کلاسه در رودهن

دماوند- مدیر آموزش و پرورش رودهن از تعهد ۲۵ میلیارد تومانی یک بانوی خیّرمدرسه‌ساز در رودهن برای احداث مدرسه ۱۵ کلاسه خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از دماوند، زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن درباره عقد تفاهم نامه احداث دومین مدرسه خیرساز در رودهن اظهار کرد: تفاهم نامه احداث یک باب آموزشگاه ۱۵ کلاسه خیرساز با مبلغ ۲۵ میلیارد تومان در رودهن به امضا رسید این تفاهم نامه به همت فخری رزازیان خیر مدرسه‌ساز رقم خورد.

وی گفت: این آموزشگاه به صورت تماما خیرساز با عنایت خیر گرامی فخری رزازیان همچنین با تلاش و همکاری فرزندش ابوالقاسم رزازیان منعقد شد.

رستمی افزود: این خانواده خیر با پیگیری و‌ پیشنهاد آموزش و پرورش رودهن و همکاری مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز رودهن در سال گذشته نیز یک مدرسه ۱۲ کلاسه تمام خیرساز در مهرآباد رودهن تحت عنوان مدرسه مهرآفرین ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان رودهن دادند.

مدیر آموزش و پرورش رودهن در پایان خاطرنشان کرد: وجود خیرین مدرسه‌ساز امید توسعه یافتگی و ارتقای کمی و کیفی مدارس در سطح کشور هستند؛ آنان در راهی معنوی و خداپسندانه در راستای اعتلای آموزشی و تربیتی برای فرزندان این آب و خاک همواره در تلاش و دغدغه‌مند هستند و بی‌شک خداوند بزرگ اجر تمام این اقدامات را نصیب آنان خواهد کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.