اخبار نسیم شهراخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد

بهارستان- نماینده منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، حسن قشقاوی نماینده منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت بیمارستان نیمه کاره رها شده نسیم شهر در جمع خبرنگاران گفت: تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد.

وی افزود: این بیمارستان با توجه به جمعیت شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان از نیازهای اساسی این منطقه است و تکمیل آن می‌تواند گامی مهم در جهت ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی به مردم این منطقه باشد.

نماینده منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیری‌های خود برای تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل این پروژه خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولین و خیرین، شاهد افتتاح و بهره برداری از بیمارستان نسیم شهر در آینده نزدیک باشیم.

بر اساس این گزارش، قشقاوی در این بازدید ضمن گفتگو با مسئولین، از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای این مرکز درمانی قرار گرفت.

حسین خانمحمدی رئیس انجمن خیرین سلامت بهارستان نیز در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت بیمارستان نسیم شهر ارائه داد و به تشریح مشکلات و موانع تکمیل این پروژه پرداخت.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.