اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

فرماندار اسلامشهر: شهرداری‌ها برای نوسازی بافت‌های فرسوده جاذبه ایجاد کنند

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر به ایجاد جاذبه برای ساکنان بافت فرسوده گفت: شایسته است که شهرداری‌ها برای نوسازی بافت فرسوده این شهرستان با جدیت بیشتری اقدام کنند.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبیدر جلسه بررسی مسائل مربوط به حوزه مسکن شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: اعطای بسته های تشویقی، پرداخت تسهیلات و ایجاد جاذبه برای ساکنان بافت فرسوده می تواند در این زمینه اثربخش باشد.
وی به وضعیت بافت فرسوده شهرک امام حسین (ع) شهرستان اسلامشهر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: روند صدور اسناد مالکیت برای ساکنان این شهرک توسط مدرسه عالی شهید مطهری آغاز شده و همین امر زمینه را برای پرداخت تسهیلات و اعطای سایر امتیازات برای نوسازی بافت فرسوده شهرک امام حسین(ع) فراهم خواهد کرد.

فرماندار اسلامشهر همچنین به پیگیری مسائل و مشکلات هفت تعاونی مسکن مشکل دار شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با بهره گیری از نظرات کارشناسان این حوزه و اتخاذ تصمیماتی قانونی مشکلات این تعاونی ها را که بعضاً بیش از پنج سال است بلاتکلیف مانده و تعداد قابل توجهی از مردم را درگیر خودش کرده را برطرف کنیم.

این مسئول همچنین بر مقابله قاطعانه با ساخت و ساز غیرمجاز در نوروز تاکید کرد و گفت: این برخورد قانونی در تمام روزهای تعطیل اجازه فعالیت به سودجویان را نمی دهد. ️

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.