اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

فرماندار: زیرساخت‌های ورزشی شهرقدس با ۳۰ هزار ورزشکار آن تناسب ندارد

شهرقدس- فرماندار شهرستان قدس گفت: این شهرستان با وجود حدود ۳۰ هزار ورزشکار؛ سرانه و زیرساخت ضعیفی از نظر ورزشی دارد که ورزشکاران و ورزشدوستان از این موضوع رنج می‌برند.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، وحید گلی کانی فرماندار این شهرستان، شامگاه شنبه در حاشیه مسابقه فوتسال بین تیم پیشکسوتان فوتبال، هنرمندان و تیم کمیته امداد شهرستان اظهار داشت: ورزشکاران شهرستان در شاخه های مختلف و در رده های ملی و بین المللی حضوری فعال و پرانگیزه دارند.

این مسئول از تیم ژیمناستیک شهرستان به عنوان یکی از نمونه های موفق یاد کرد و افزود: این تیم با حضور در مسابقات ملی و المپیک در بخش مربی و ورزشکار از شهرستان قدس در این رقابت‌ها همواره حضوری موفق دارند.

وی یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم را ارتقا زیر ساخت‌های ورزشی بیان و خاطرنشان کرد: زمین چمن شهدای ولیعصر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، در دستور کار ما قرار گرفت و تصمیم بر احداث زمین چمن سه هزار متری گرفته شد.

گلی کانی ادامه داد: با کمک از ظرفیت معادن شن و ماسه شهرستان، آماده سازی های این زمین که به مدت چندین دهه رها شده بود انجام و در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار گرفت و امیدواریم در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار قدس از تعمیر و تجهیز استخر آبشار که سالها بود به علت سرقت ساختمان، قادر به خدمات دهی نبود، خبر داد و افزود: این محل توسط بخش خصوصی در حال بازسازی است و در هفته های آتی پس از حدود پنج سال که به صورت متروکه بود، مورد بهره برداری مجدد قرار می گیرد.

وی با اشاره به مصوبا سفر رئیس جمهور به شهرستان قدس گفت: این مصوبات شامل تکمیل استخر هفت و زمین چمن هفت جوی و همچنین سایت ورزشی مهران است که با جدیت پیگیر این مصوبات هستیم.

این مسئول با اشاره به عزم نهادهای شهرستان برای کمک به بهبود بضاعت ورزشی شهرستان، یادآور شد: فرماندهی سپاه شهرستان سالن ورزشی اش را در اختیار شهروندان قرار داده و سالن این مسابقه نیز از سوی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار تیم های شرکت کننده قرار گرفته و همه اینها بیانگر این موضوع است که تمام دستگاه ها در شهرستان تلاش دارند، تا در توسعه ورزش شهرستان سهیم باشند.

به گزارش شجرنیوز، مسابقه دوستانه فوتسال سه جانبه تیم های منتخب پیشکسوتان، هنرمندان و نوجوانان شهرستان قدس شب گذشته در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرقدس در مورد این مسابقه به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقه با حضور پیشکسوتان فوتبال، هنرمندان و نوجوانان کانون شهید سلیمانی کمیته امداد، تحت عنوان بازی خیریه انجام شد و هدف، ایجاد شادی، نشاط و انگیزه برای نوجوانان بود.

عباس یزدان زاده افزود: در این بازی بزرگانی همچون فرهاد کاظمی، اصغر مدیر روستا، سیروس دین محمدی و تعدادی از هنرمندان و اعضای خانواده نوجوانان و مدارس فوتبال به عنوان تماشاگر حضور داشتند.

در بازی بین دو تیم پیشکسوتان و هنرمندان که به مدت ۲۰ دقیقه برگزار شد گل اول مسابقه توسط سیروس دین محمدی وارد دروازه تیم هنرمندان شد، هنوز دقایقی نگذشته بود که دروازه‌ های دو تیم گلباران شد و بازی با نتیجه تساوی دو بر دو، به پایان رسید.

برای تیم پیشکسوتان سیروس دین محمدی و هاشم بیک زاده و از تیم هنرمندان، ایمان میرباقری و پیمان گرزم گلزنی کردند.

هنرمندان و پیشکسوتان فوتبال از جمله فرهاد کاظمی، پهلوان تورج پورزند، سیروس دین محمدی، اصغر مدیر روستا، هاشم بیگ زاده، سید داود سیدعباسی، سید مهدی سید صالحی، حسین آشنا، حسین احمدیان، علیرضا محمد، وحید کلهر، علیرضا سلیمی و هنرمندانی چون فرشید زارعی فر، مرتضی کاظمی، مانی رحمانی، بهادر مشیری، محمدرضاشیرخانی، حسام جوادی، ایمان میرباقری، پیمان گرزم به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان با حضور فرماندار شهرستان قدس از دست اندرکاران این مسابقه و تعدادی از شرکت کنندگان تجلیل و قدردانی شد و همچنین به پنج نفر از نوجوانان شرکت کننده به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.