اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

فرماندار شهریار : نحوه تولید آرد در امنیت و سلامت غذایی مردم تاثیر گذار است

شهریار- فرماندار شهرستان شهریار گفت : نحوه تولید آرد در امنیت و سلامت غذایی مردم تاثیر گذار است.

به گزارش شجرنیوز از شهریار،  علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار روز سه شنبه با حضور در محل کارخانه آرد شهریار، ضمن بازدید میدانی با مدیر و پرسنل کارخانه دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید فرماندار شهرستان شهریار ضمن بررسی مراحل تولید آرد، از خطوط تولید کارخانه و انبار آرد دیدن کرد و گفت: نحوه تولید آرد در امنیت و سلامت غذایی مردم تاثیر گذار است لذا لازم است با تولید آرد با کیفیت در جهت کسب رضایت عمومی مردم اقدام شود.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن تقدیر از زحمات مدیر و کارکنان کارخانه بر بالابردن کیفیت و مرغوبیت آرد تولیدی و تحویل به موقع آرد به خبازان تأکید نمود.

در این بازدید مدیر کارخانه نیز با ارائه گزارشی از عملکرد کارخانه، خرید گندم ، تأمین آرد مطالبی را بیان نمود.

شایان ذکر است این بازدیدها با هدف حضور میدانی مسئولین و بررسی مشکلات و رفع موانع تولید به صورت مستمر از کارخانجات ، واحدهای تولیدی و اصناف مختلف با محوریت تحقق شعار سال انجام می یابد.

فرماندار شهرستان شهریار با فرمانده ستاد مرکز آموزش تکاور دیدار کرد

فرماندار شهریار : نحوه تولید آرد در امنیت و سلامت غذایی مردم تاثیر گذار است

فاتحی نژاد از محل فرماندهی و ستاد مرکز آموزش تکاور بازدید و با سرهنگ داود منوچهر آبادی فرمانده مرکز آموزش تکاور شهید ابوالفضل شبان و جمعی از فرماندهان این ستاد دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان شهریار همزمان با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور در محل فرماندهی و ستاد مرکز آموزش تکاور( شهید ابوالفضل شبان) ضمن عرض خداقوت و تقدیر از زحمات دلاورمردان ارتش ، روز ارتش را تبریک گفت.

در آستانه روز ارتش انجام یافت

فرماندار شهریار : نحوه تولید آرد در امنیت و سلامت غذایی مردم تاثیر گذار است

فرماندار شهرستان شهریار با فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی ولایت به مناسبت روز ارتش دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا فاتحی نژاد با سرتیپ ۲ اکبر نجفی فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی ولایت و دیگر مسئولین ستاد به مناسبت روز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان شهریار در این دیدار ضمن تبریک روز ارتش، از افتخارآفرینی در عملیات تنبیهی و جواب دندان شکن جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل کودک کش و اشغالگر قدس و کلیه زحمات دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است در این دیدار حبیبی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار ، درویش خضری بخشدار مرکزی شهرستان شهریار ، اسدی رئیس اداره سیاسی فرمانداری نیز حضور داشتند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.