اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

معارفه رئیس جدید پلیس راهور غرب استان تهران

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران معارفه شد.

معارفه رئیس جدید پلیس راهور غرب استان تهران

به گزارش شجرنیوز از شهریار، بعد از ظهر سه‌شنبه آئین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید پلیس راهور غرب استان تهران در محل ستاد راهور استان و با حضور سردار کیوان ظهیری فرمانده محترم انتظامی ویژه غرب استان تهران برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ حامد محمودی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند تقدیر و سرهنگ قباد قیطاسی که قبلاً در سمت رئیس پلیس راه غرب استان تهران بوده اند به عنوان رئیس پلیس راهور غرب استان تهران معرفی شد.

سردار ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ محمودی و آرزوی توفیق برای سرهنگ قیطاسی اظهار داشت: پلیس راهور نماد اجرای قانون و برقراری انضباط ترافیکی در جامعه است که به واسطه اهمیت این موضوع مأموران پلیس راهور مسئولیتی بسیار خطیر و سنگین را برعهده دارند.

سرهنگ قیطاسی رئیس جدید پلیس راهور غرب استان تهران نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: برقراری انضباط بخشی ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور، کنترل رفت و آمد و کاهش سوانح و جان باختگان رانندگی اصلی ترین و مهمترین وظیفه این پلیس بوده که در راستای تحقق آن طرح‌های همچون: آرام سازی ترافیک، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز، ایمن سازی گذرگاه‌های عابرین پیاده و اشاعه و ارتقا فرهنگ صحیح رانندگی مد نظر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.