شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

وزیر بهداشت از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد

اسلامشهر- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه به صورت سرزده از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد و درجریان مسائل این مرکز درمانی قرار گرفت.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد.

به گفته فرماندار اسلامشهر، ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر که پس از ۱۳ سال تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت با حمایت های دولت مردمی از این پروژه و تخصیص ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در ۲ سال اخیر به ۹۰ درصد رسیده و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

حسین حبیبی پیشتر گفته بود که در سفر رئیس جمهور به شهرستان اسلامشهر سه هزار و ۵۰۰ میلیاردریال برای تکمیل طرح و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جهت تجهیز بیمارستان اختصاص یافته است.

بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر

آیت الله سید ابرهیم رئیسی رئیس جمهور آذرماه ۱۴۰۱ از بیمارستان در حال ساخت ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در افتتاح این مرکز درمانی صادر کرد.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.