اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

پایان عملیات هلال احمر در ریزش ساختمان ملارد/۲ نفر جان باختند

ملارد- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پایان عملیات هلال احمر در ریزش ساختمان ملاردخبر داد و گفت: طی این حادثه هفت مصدوم و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه ریزش ساختمان مسکونی در ملارد اظهار کرد: در ساعت ۱۷:۵۲ دقیقه امروز، گزارش انفجار و ریزش ساختمان مسکونی در منطقه مارلیک شهرستان ملارد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی و سگ‌های زنده یاب این جمعیت از شهرستان ملارد و شهریار، جهت عملیات جستجو و همچنین پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عوامل پس از ارزیابی‌های اولیه فوراً در کنار عوامل سایر دستگاه‌های عملیاتی وارد عمل شدند و توانستند ۷ مصدوم و دو جان باخته را از آوار خارج کنند.

فتحی بیان کرد: قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی، یک پسر ۱۴ ساله جان خود را از دست داد و یک خانم ۳۰ ساله نیز پس از خروج از آوار و اعزام به مرکز درمانی، به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و ۷ مصدوم نیز با همکاری عوامل عملیاتی هلال احمر و اورژانس به بیمارستان شهدای سلامت ملارد منتقل شدند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.