اخبار شهرستان پیشوااخبارخبر مهمدر استان

پروژه‌ های ورزشی نیمه کاره در پیشوا تکمیل می‌شود

فرماندار پیشوا گفت: تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری و سالن های ورزشی نیمه کاره از جمله سردار جنگل، خورشید هشتم، سوله ورزشی روستاهای سرگل و طارند و چندین سالن بدنسازی از برنامه های دولت در شهرستان پیشوا است.

پروژه‌ های ورزشی نیمه کاره در پیشوا تکمیل می‌شود

به گزارش شجرنیوز از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا در نشست صمیمی با قهرمانان کشوری و استانی شهرستان با اشاره به جایگاه والای ورزش در کشور، اظهار کرد: حوزه ورزش یکی از گسترده ترین حوزه ها در ساختار کشور محسوب می‌شود و ورزشکاران و جوانان متعددی سرشار از ظرفیت و پتانسیل در آن مشغول فعالیت هستند و ما باید از ظرفیت ورزشکاران در راستای توسعه ورزش بهره بگیریم.

وی گفت: با استقرار صنایع بزرگ در شهرستان پیشوا بدنبال حامی مالی برای ورزشکاران هستیم.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف دولت حمایت از ورزش است تصریح کرد: برنامه ریزی هدفمند و توسعه زیر ساخت های ورزشی از اولویت های ما در شهرستان پیشوا است و پیگیری برای ساخت بسیاری از پروژه های نیمه کاره شهرستان پیشوا در دستور کار قرار دارد.

تاجیک نوری بیان کرد: احداث ورزشگاه کارگران، تکمیل پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری و سالن های ورزشی نیمه کاره از جمله سردار جنگل، خورشید هشتم، سوله ورزشی روستاهای سرگل و طارند و چندین سالن بدنسازی از برنامه های دولت در شهرستان پیشوا است.

رییس شورای ورزش شهرستان پیشوا در این مراسم ضمن استماع پیشنهادات و مسایل مربوط به ورزشکاران از تعدادی نخبه کشوری در رشته های مختلف تقدیر کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.