اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

کلاهبردار رسید جعلی در شهریار دستگیر شد

شهریار- رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: کلاهبردار رسید ساز جعلی به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهریار دستگیر شد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ”شاهین حسنوند” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک پرونده با موضوع رسید جعلی و فروش طلا به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، مراتب در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی با ثبت آگهی فروش طلا در سایتی در فضای مجازی، با شخصی به هویت نامعلوم ارتباط گرفته بود که بعد از معامله به صورت حضوری، طلا را تحویل داده و فرد کلاهبردار یک رسید جعلی به شاکی نشان داده و از محل متواری شده بود.

سرهنگ حسنوند در ادامه عنوان کرد: با اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم به همراه همسرش مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضائی در یکی از شهرستانهای غرب استان دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد؛

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم بعد از دستگیری با مشاهده مستندات پرونده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی دراختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اطلاع دهند.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.