اخبار شهرستان پردیساخبارخبر مهمدر استان

۱۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان پردیس آزادسازی شد

پردیس – رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس اعلام کرد: در روستای طاهرآباد از بخشِ بومهن شهرستان پردیس ۱۵ هکتار از زمینهای کشاورزی آزادسازی شد.

به گزارش شجرنیوز از پردیس، حسن دالوند رئیس اداره جهاد کشاورزی این شهرستان روز دوشنبه در حاشیه آزادسازی زمینهای کشاورزی در روستای طاهر آباد شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون بالغ بر ۵۰ مورد ساخت وسازغیر مجاز در مساحت ۱۵ هکتار تخریب و آزاد سازی شد.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز غیر مجاز روستاهای شهرستان که در زمین های زراعی و باغی صورت گرفته روستا به روستا شناسایی شده است، اظهار داشت: تمام موارد ساخت وساز غیر مجاز با اخذ دستور از مقام قضایی تخریب شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با اشاره به موارد تخلف ساخت و ساز، خاطرنشان کرد: دیوارچینی ،سنگ چینی، فنس کشی، ساخت ابنیه و انباری ها از جمله موارد تخلف بود که با دستور قضایی تخریب شد.

دالوند گفت: به همه کسانی که قرار هست در زمین های زراعی و باغی فعالیت کشاورزی داشته باشند توصیه می کنیم که قبل از هر اقدامی برای دریافت مجوز به جهادکشاورزی و بخشداری مراجعه کنند.

این مسئول یادآور شد: هر گونه ساخت وساز در زمین های زراعی و باغی انجام شود غیر مجاز تلقی شده و ما برابر قانون برخورد قضایی می کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.