اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد شهر ری با نقاشی‌های دانش آموزان

تعدادی از دانش آموزان با نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، نقاشی‌ها و دست‌ سازه‌های خود را به فروش گذاشته و مبلغ 320 میلیون تومان حاصل از فروش آن را به حساب انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد شهرری واریز کردند.

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران، طرحی با نام عید تا عید از ولادت حضرت علی(ع) تا ولادت حضرت مهدی(عج) توسط معاونت آموزش ابتدایی منطقه ۱۸ اجرا شد که در این طرح اقدام به برپایی نمایشگاه ها و جشنواره هایی جهت فروش نقاشی ها و دست سازه های دانش آموزی با هدف جمع آوری مبالغی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کردند.

در این نمایشگاه ها دانش آموزان آثاری نظیر نقاشی ها و کاردستی های خود را به فروش رساندند همچنین والدین و معلمان نیز اقدام به برپایی جشنواره های فروش غذا کردند.

تمام مبالغ حاصل از فروش موارد ذکر شده که ۳۲۰ میلیون تومان اعلام شد، در روز ولادت حضرت مهدی(عج)، با نیت خیر دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء، به حساب انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد شهرری واریز شد تا در این ایام پر خیر و برکت و در عید نوروز تعدادی از پدران زندانی به جمع پر مهر خانواده برگردند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.