اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

از تامین روشنایی تا ایمن کردن جاده های اسلامشهر

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر از مصوبات سفر معاون سازمان راهداری به این شهرستان گفت؛ از تامین روشنایی تا ایمن کردن راه های مواصلاتی اسلامشهر.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سومین سفر رضا اکبری معاون سازمان راهداری کشور به شهرستان اسلامشهر عصر یکشنبه ۲۴ اردیبهشت امسال انجام شد و در این بین راههای مواصلاتی و محورهای روستایی این شهرستان با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت مورد بازدید قرار گرفت.

این بازدید ها با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی و حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر انجام شد و جلسه بررسی و تصمیم گیری و رفع مشکلات موجود در دفتر خانه ملت در اسلامشهر برگزار شد.

از تامین روشنایی تا ایمن کردن جاده های  اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر در تشریح مصوبات سومین سفر معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به این شهرستان طی یک سال گذشته، گفت: طرح ساماندهی و اصلاح ورودی کمالیه از آزادراه تهران- قم و تعریض محور کمالیه به واوان که هم اکنون مناقصه آن در دست اجراست ظرف مدت ۲ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

وی ادامه داد: پیمانکار اجرای طرح تعریض راه دسترسی روستای ایرین و راه ارتباطی روستای علی آباد به حسین آباد که ۲ جاده پرحادثه و ناایمن هستند نیز مشخص شده و ظرف سه هفته آینده اجرای آن آغاز خواهد شد.

به گفته حبیبی، ادامه نصب نیوجرسی، ایمن سازی، اصلاح قوسها و دوربرگردانها و روکش آسفالت بخش های باقی مانده از محور احمدآباد مستوفی و همچنین روکش آسفالت بلوار حضرت معصومه(س) نیز ظرف ۲ ماه آینده اجرایی خواهد شد.

تامین روشنایی جاده احمدآباد مستوفی ظرف ۱۰ روز

این مسئول به مصوبات تامین روشنایی محورهای مواصلاتی اسلامشهر هم گریزی زد و توضیح داد: مقرر شد پروژه تامین روشنایی بخش ورودی جاده احمدآباد مستوفی و اتوبان تهران-ساوه از سمت بزرگراه آزادگان، محور حسن آباد خالصه به پل بادامک، جاده کمالیه به واوان و بلوار انتهایی روستای ترشنبه و تقاطع آن با زیرگذر راه آهن ظرف ۱۰ روز آینده جهت انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته شود.

حبیبی این را هم گفت که روکش آسفالت جاده درختی در بخش مرکزی، جاده دسترسی روستای گلدسته به ترشنبه و محور ده عباس به جاده درختی، ایمن سازی و اصلاح قوس دو طرف پل‌های راه آهن در روستای ترشنبه و احداث یک کیلومتر راه روستایی مهران آباد به ده عباس، مشروط به حل مساله تملکات احتمالی توسط فرمانداری است.

از تامین روشنایی تا ایمن کردن جاده های  اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر یادآور شد: ارزیابی و مطالعه فاز نخست طرح تعریض جاده درختی توسط اداره کل راهداری استان تهران و بررسی کارشناسی و برآورد هزینه اجرای دوربرگردان قبل از میدان پیامبر اعظم(ص) احمدآباد مستوفی نیز با محوریت فرمانداری و مشارکت دستگاههای مربوطه انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.