اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

اعتبار متروی اسلامشهر به ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق افزایش می‌یابد

نماینده مردم اسلامشهر گفت: تحویل ۵۰ دستگاه اتوبوس، اهدای ست آتش‌نشانی و افزایش مبلغ اوراق مربوط به متروی اسلامشهر به ۳۰۰ میلیارد تومان از جمله دستاوردهای سفر معاون وزیر کشور به اسلامشهر است که قرار است به زودی عملیاتی شود.

اعتبار متروی اسلامشهر به ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق افزایش می‌یابد

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد سفر آقای مهدی جمالی‌نژاد رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون محترم عمرانی وزیر کشور به شهرستان اسلامشهر بودیم. با توجه به موضوعات و اطلس جامعی که در شهرستان اسلامشهر احصا شده بود، توانستیم بسیاری از موضوعاتی را که جزو دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم خوب اسلامشهر بود، دسته‌بندی کرده و آنها را مطرح کردیم.

وی ادامه داد: الحمدالله آقای جمالی‌نژاد با رویکرد بسیار مثبت و سازنده، بسیاری از موضوعات را شنیده و نسبت به بحث ارتقای سطح امکانات در حمل و نقل عمومی،‌ افزایش اتوبوس‌های شهرداری اسلامشهر، آتش‌نشانی، مترو و موضوعاتی که مربوط به سازوکارهای عمرانی در شهرستان اسلامشهر بود، قول‌های بسیار مساعدی دادند و امید داریم در اسرع وقت این وعده‌ها عملیاتی شود.

شریفیان گفت: تحویل 50 دستگاه اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری اسلامشهر، اهدای ست آتش‌نشانی، یک مبلغ 200 میلیارد تومانی اوراق مربوط به متروی اسلامشهر که احتمالاً به 300 میلیارد تومان افزایش می‌یابد، از جمله دستاوردهای سفر معاون عمرانی وزیر کشور به شهرستان اسلامشهر است که قرار است به زودی عملیاتی شود.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: در موضوعات مختلف از جمله جذب سرمایه‌گذار که یکی از مأموریت‌های سازمان شهرداری‌های کشور است این آمادگی برای جذب سرمایه‌گذار و مجموعه‌های مختلفی که آمادگی سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های مختلف از جمله اسلامشهر دارند، وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.