اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

انهدام باند قاچاق سوخت در شهریار/ ۸ نفر دستگیر شدند

شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند قاچاق سوخت در غرب پایتخت و دستگیری ۸ عضو آن خبر داد و گفت: ۱۵ میلیون لیتر نفت گاز در این عملیات کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به برخورد با هرگونه سودجویی اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده از تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار به پلیس امنیت اقتصادی با محوریت قاچاق سوخت، بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات و بررسی‌های میدانی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی و انهدام باند جعل اسناد و توزیع غیرقانونی و خارج از شبکه سوخت شدند بدین گونه که اعضای این باند تعدادی کارت سوخت خودروهای دیزلی را از طریق جعل مدارک شناسایی خودرو در سامانه‌های مربوطه ثبت و از آن‌ها در برخی جایگاه‌های سوخت سوءاستفاده می‌کردند.

 فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری 8 عضو این باند قاچاق سوخت، تصریح کرد: اعضای این باند اکثراً از خودروهای غیرفعال اسقاطی جهت این امر سوءاستفاده می‌کردند که در ادامه 400 فقره کارت سوخت گازوئیل و بنزین از آنان کشف شد که برابر هماهنگی قضائی، هرکدام از مجرمان با قرار 25 میلیارد ریالی روانه زندان شدند.

 سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیس 15 میلیون لیتر نفت گاز ازدست‌رفته مورد شناسایی قرار گرفت و تلاش برای دستگیری سایر عاملان مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.