اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

برگزاری جشنواره سینمایی کودک و نوجوان با حضور ۱۵ هزار کودک در اسلامشهر

رئیس ستاد جشنواره بچه‌های ایران گفت: ۱۵ هزار کودک و نوجوان به همراه خانواده‌هایشان طی ۴۰ روز به تماشای ۲ انیمیشن ایرانی و جذاب پسر دلفینی و لوپتو خواهند نشست.

برگزاری جشنواره سینمایی کودک و نوجوان با حضور ۱۵ هزار کودک در اسلامشهر

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور روز دوشنبه در آیین رونمایی از پوستر اولین و بزرگترین جشنواره سینمایی کودکان و نوجوانان اسلامشهر که قرار است از ۱۴ آذر تا ۲۴ دی برگزار شود، اظهار داشت: جشنواره سینمایی بچه های ایران با هدف تعالی و رشد کودک و نوجوان برای اولین بار در سطح منطقه از ۱۴ آذر ماه الی ۲۴ دی ماه در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در کنار تماشای این انیمیشن برگزاری جنگ شادی، اجرای عمو روحانی ها، مسابقه و اهدای هدایا به کودکان و عروسک گردانی از دیگر برنامه های این جشنواره است که دانش آموزان و خانواده هایشان از آن بهره مند خواهند شد.

میرزاپور در رابطه با زمان اجرای جشنواره و نحوه ثبت نام نیز خاطرنشان کرد: این جشنواره در بازه زمانی ۴۰ روزه در روزهای شنبه، دوشنبه، پنجشنبه و در سه سانس صبح، عصر و شب برگزار خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: شهروندان اسلامشهری و منطقه می توانند برای شرکت رایگان در این جشنواره به کانال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر به آدرس s_f_eslamshahr در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

جشنواره سینمایی کودک و نوجوان

میرزاپور یادآور شد: همچنین مجموعه ها، مدارس و دیگر افرادی که قصد دارند به صورت گروهی در این جشنواره شرکت کنند جهت تهیه بلیط رایگان می توانند با شماره تماس ۰۹۳۹۲۶۰۴۳۷۸ بگیرند.

پوستر اولین و بزرگترین جشنواره سینمایی کودکان و نوجوانان اسلامشهر، با حضور سردار ولی زاده جانشین فرماندهی سپاه حضرت سید الشهدا استان تهران، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر و فرمانده سپاه اسلامشهر و جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی، به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر طی مراسمی رونمایی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.