اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

تهیه لوازم التحریر برای فرزندان دانش آموز زندانیان توسط دادستانی شهریار

دادستان شهریار از تهیه و توزیع نوشت افزار و لوازم التحریر برای حمایت از فرزندان دانش آموز زندانیان به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.

تهیه لوازم التحریر برای فرزندان دانش آموز زندانیان توسط دادستانی شهریار

به گزارش شجرنیوز از شهریار، حمید عسکری پور با اعلام ابن خبر گفت: یکی از برنامه‌های تحولی دستگاه قضایی، توجه ویژه به حقوق زندانیان، خانواده آن‌ها و مراقبت پس از خروج است.

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس جهت تکریم و کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت، دادستانی شهرستان شهریار در تمام مقاطع تحصیلی اقدام به تهیه و توزیع نوشت افزار و لوازم التحریر به ارزش مالی یک‌ میلیارد و ۸۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کرده است.

سال تحصیلی جدید با حضور رییس جمهور و همراهی وزیر آموزش و پرورش، جمعی از معلمان و دانش آموزان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دبستان دخترانه شهید فرهاد حسین مردی منطقه ۲ تهران آغاز شد.

همگام با این موضوع در سراسر ۱۶ شهرستان استان تهران نیز زنگ مهر به صدا درآمد تا طلوعی دوباره باشد بر عصر علم اندوزی پس از یک دوره کرونا که دانش آموزان به صورت مجازی به تحصیل علم مشغول بودند.

امروز دانش آموزان سراسر استان تهران با در دست داشتن شاخه ای گل و پرچم جمهوری اسلامی ایران به کلاس های درس وارد شدند؛ امسال هم مطابق سال های گذشته رئیس جمهور سوالی مهر را از دانش آموزان مطرح کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.