صباشهراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

جلسه مشترک مدیران شهری صباشهر و شاهدشهر

شهریار- جلسه مشترک مدیران شهری صباشهر و شاهدشهر در سالن جلسات شورای اسلامی صباشهر برگزار شد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، در ابتدای جلسه هادی رمضانخانی رئیس شورای اسلامی صباشهر ضمن خیر مقدم به مدعوین و تکریم اقدام شجاعانه سپاه در اجرای عملیات وعده صادق، از لزوم همکاری بیشتر در ارائه خدمات شایسته در راستای عمران، روشنایی، فضای سبز و زیباسازی به شهروندان هر دو شهر مطالبی عنوان نمود.

فرهادی رئیس شورای اسلامی شاهد شهر نیز در سخنان خود از آمادگی همکاری لازم در اجرای خدمات عمرانی بهتر و بهسازی معابر مشترک هر دو شهر خبر دادند.

در این جلسه حاج آقای احمدی نماینده امام جمعه صباشهر نیز در سخنان خود از تعامل سازنده هر دو شهر در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم تقدیر و اعلام نمودند امروز صباشهر و شاهدشهر یک ید واحد هستند برای خدمت مطلوب به شهروندان.

در پایان جلسه سجاد برنجی شهردار صباشهر عملیات پرافتخار وعده صادق سپاه را بسیار غرورآفرین برای ملت ایران برشمرد و در گرامی‌داشت روز ارتش دلاورمردی‌های ارتش سرافراز و یاد و خاطره سرلشکر خلبان شهید سبز آبادی و اولین شهید مدافع حرم ارتش مجتبی یداللهی، فرزندان صباشهر را گرامی و ضمن خیر مقدم به مجموعه مدیریت شهری شاهدشهر افزود: انشاالله امسال در سایه همدلی اتحاد و همفکری خدمات مناسبی به شهروندان عزیز هر دو شهر ارائه خواهیم نمود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: شهرداری صباشهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.