اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

دستگیری زن جیب‌بُر در حرم عبدالعظیم (ع)

دستگیری جیب بر زن در حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، انهدام باند سارقان خودرو در باقرشهر و افتادن سارق محتویان خودرو در چنگال عدالت مهمترین اخبار امروز/سه شنبه/ فرماندهی انتظامی شهرستان ری است.

دستگیری زن جیب‌بُر در حرم عبدالعظیم (ع)

به گزارش شجرنیوز از ری، فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری یک جیب بُر زن داخل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: این سارق توسط تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بازداشت و از سارق ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف شد.

به گفته وی، چهار مالباخته شناسایی و متهم تحویل مراجع قضایی شد.

باند سارقان خودرو باقرشهر در دام پلیس

جلیلیان همچنین از انهدام باند چهار نفره سرقت خودرو در محدوده باقرشهر و امین آباد این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی سرقت یک دستگاه خودرو در محدوده باقرشهر و تماس با مالباخته و درخواست پنج میلیون وجه نقد از وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۵ ری قرار گرفت.

به گفته این مسئول، با انجام اقدامات تخصصی مشخص شد سارقان خودرو سرقتی را از باقرشهر به محدوده امین آباد منتقل و پس از سرقت کامل لوازم، خودرو را رها و اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو دیگر از امین آباد کرده اند.

وی ادامه داد: ماموران با پوشش دهی نقاط جرم خیز و گشت زنی های هدفمند، سارقان را در اتوبان رجائی مشاهده و طی یک تعقیب گریز ضربتی خودرو را متوقف و هر چهار سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: سارقان به بزه ارتکابی اعتراف کردند و پس از اخذ شکایت از مالباختگان به دادسرا اعزام شدند.

دستگیری عاملان نزاع و درگیری قلعه نو با قاطعیت پلیس 

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از شناسایی و دستگیری پنج نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ جلیلیان گفت: بامداد هفدهم دی ماه سال جاری در پی اعلام خبر نزاع و درگیری دسته جمعی و ایجاد ناامنی حدود پنج نفر در محدوده قلعه نو، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی در محل حاضر شدند.

این مسئول افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد حدود پنج نفر به علت اختلافات قبلی و مالی با استفاده از چوب و سلاح سرد با یکدیگر درگیر و با قاطعیت ماموران انتظامی همه آنها دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این نزاع دسته جمعی متاسفانه ۲ نفر مجروح که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: تلاش پلیس برای دستگیری سایر عوامل شرکت کننده در نزاع تا حصول نتیجه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: با افرادی که به هر عنوان نظم و امنیت عمومی را برهم زده و موجب سلب آسایش شهروندان شوند برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خبری دیگر عنوان کرد: سارق سابقه دار و حرفه ای محتویات داخل خودرو محدوده شهرری با اقدامات فنی و پایش و تصویری تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی جعبه ابزار، لاستیک و چند عدد ضبط خودرو کشف که در تحقیقات انجام شده متهم به بزه انتسابی اعتراف کردند.

جلیلیان یادآور شد: تاکنون بیش از ۶ مالباخته در این خصوص شناسایی و به کلانتری آن محله دعوت شدند که تحقیقات جهت تکمیل پرونده در این خصوص ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.